Skip To Content
Συχνές ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις για το Opel Connect

Γενικα

Τι είναι το Opel / Vauxhall Connect;

Το Opel / Vauxhall Connect είναι ένας νέος τρόπος να παραμείνετε συνδεδεμένοι και ασφαλείς στο δρόμο. Τα συστήματα έξυπνης τεχνολογίας είναι πάντα εκεί για να σας βοηθήσουν, ενώ οι υπηρεσίες ασφάλειας και καινοτομίας σας κρατούν ασφαλείς και μετατρέπουν κάθε μετακίνησή σας σε κάτι συναρπαστικό.

 

Ποιες υπηρεσίες διατίθενται με τη Opel / Vauxhall Connect;

Η Κλήση Έκτακτης Ανάγκης e-Call και η Κλήση λόγω Βλάβης b-Call είναι οι υπηρεσίες του Opel / Vauxhall Connect και θα είναι διαθέσιμες στο Grandland X, Crossland X, Combo, Vivaro και Zafira Life εντός του 2019.

 

Τα οχήματα που διαθέτουν το Opel Connect είναι εφοδιασμένα με ένα κόκκινο κουμπί SOS και ένα μαύρο κουμπί Service.

 

Η Κλήση Έκτακτης Ανάγκης e-Call εκτελείται αυτόματα με την ενεργοποίηση των αερόσακων και των προεντατήρων των ζωνών ασφαλείας σε περίπτωση ατυχήματος. Μπορεί επίσης να ενεργοποιηθεί χειροκίνητα, πιέζοντας το κόκκινο κουμπί SOS. Η Κλήση λόγω Βλάβης b-Call μπορεί να ενεργοποιηθεί μόνο χειροκίνητα, πατώντας το μαύρο κουμπί Service.

 

Αναλυτικότερα, το e-Call περιλαμβάνει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:

 

Aυτόματη Eιδοποίηση Σύγκρουσης, που παρέχει βοήθεια σε περίπτωση ατυχήματος και ενεργοποίησης ενός αερόσακου. Σε αυτή την περίπτωση, ένα σήμα που περιλαμβάνει πληροφορίες του Πελάτη και της θέσης του θα μεταδοθεί αυτόματα σε ένα Κέντρο Λήψης Κλήσεων Έκτακτης Ανάγκης (112).

 

Βοήθεια Έκτακτης Ανάγκης, που επιτρέπει στους επιβάτες του οχήματος να ζητήσουν βοήθεια πιέζοντας το κόκκινο κουμπί SOS στο όχημα. Με την ενέργεια αυτή πραγματοποιείται μια φωνητική κλήση και μεταδίδεται αυτόματα το Σύνολο Δεδομένων e-Call στο Κέντρο, το οποίο βοηθά συντονίζοντας την αποστολή της κατάλληλης βοήθειας έκτακτης ανάγκης στον Πελάτη.

 

Αυτόματη Κοινοποίηση Αιτήματος Θέσης και Σύνολο Δεδομένων e-Call, που παρέχoυν στο Κέντρο τη δυνατότητα να προσδιορίσει την ακριβή θέση του οχήματος, για την υποστήριξη της λειτουργίας Αυτόματης Ειδοποίησης Σύγκρουσης και της Βοήθειας Έκτακτης Ανάγκης.

 

Αναλυτικότερα, το b-Call περιλαμβάνει τις ακόλουθες λειτουργίες:

 

Πρόσβαση σε Οδική Βοήθεια, που επιτρέπει στους επιβάτες του οχήματος να ζητήσουν Οδική Βοήθεια πατώντας το μαύρο κουμπί Service που υπάρχει μέσα στο όχημα. Με την ενέργεια αυτή ενεργοποιείται μια φωνητική κλήση και μεταδίδεται αυτόματα το Σύνολο Δεδομένων b-Call στο Κέντρο Υποστήριξης, το οποίο βοηθά συντονίζοντας την αποστολή της κατάλληλης οδικής βοήθειας προς τον Πελάτη.

 

Αυτόματη Κοινοποίηση Αιτήματος Θέσης και Σύνολο Δεδομένων b-Call, που επιτρέπουν στον πάροχο της υπηρεσίας να εντοπίσει την ακριβή θέση του οχήματος για την υποστήριξη της λειτουργία Πρόσβασης σε Οδική Βοήθεια.

Κλήση Έκτακτης Ανάγκης e-call

Σε ποιες περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης μπορώ να πατήσω το κουμπί SOS;

Η λειτουργία Κλήσης Έκτακτης Ανάγκης μπορεί να σας βοηθήσει σε οποιαδήποτε επείγουσα κατάσταση αντιμετωπίζετε μέσα στο αυτοκίνητό σας. Εάν είχατε ένα ατύχημα ή μια επείγουσα ιατρική κατάσταση ή ακόμα εάν είστε μάρτυρας σε ένα ατύχημα στο δρόμο και θέλετε να ειδοποιήσετε τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης, απλά πατήστε το κόκκινο κουμπί SOS και θα συνδεθείτε με το τοπικό Κέντρο Λήψης Κλήσεων Έκτακτης Ανάγκης (112) .


Τι γίνεται αν πατήσω ακούσια το κόκκινο κουμπί SOS;

Εάν πατήσατε το κουμπί ακούσια, μπορείτε να το πατήσετε απευθείας μια δεύτερη φορά για να τερματίσετε την κλήση, διαφορετικά θα συνδεθείτε με τo τοπικό Κέντρο Λήψης Κλήσεων Έκτακτης Ανάγκης (112).


Είναι διαθέσιμη η λειτουργία Κλήσης Έκτακτης Ανάγκης e-Call σε όλες τις χώρες της ΕΕ;

Ναι, η λειτουργία e-Call είναι διαθέσιμη σε όλες τις χώρες της ΕΕ, συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου, καθώς και στην Ελβετία, το Λιχτενστάιν, τη Νορβηγία και την Ισλανδία.


Σε ποια γλώσσα θα μιλήσει ο εκπρόσωπος του Κέντρου σε περίπτωση ενεργοποίησης του e-Call;

To e-Call δρομολογείται στο πλησιέστερο Κέντρο Λήψης Κλήσεων Έκτακτης Ανάγκης μιας υπηρεσίας ή αρχής επιβολής του νόμου. Ο εκπρόσωπος του Κέντρου θα μιλήσει στην τοπική γλώσσα.


Τι συμβαίνει εάν δεν μπορώ να μιλήσω με τον εκπρόσωπο του Κέντρου ή αν δεν με καταλαβαίνει;

Σε περίπτωση που κανένας από τους επιβάτες δεν είναι σε θέση να μιλήσει να μιλήσει, για παράδειγμα εξαιτίας τραυματισμού ή αν απλά δεν μπορεί να γίνει κατανοητός, εκπέμπεται το «Ελάχιστο Σύνολο Δεδομένων» και οι δυνάμεις διάσωσης αποστέλλονται στο σημείο που βρίσκεται το όχημα. Σε περίπτωση που ο επρόσωπος του Κέντρου δεν μιλάει τη γλώσσα σας, μπορείτε να προσπαθήσετε να μιλήσετε στα αγγλικά.


Μπορώ να χρησιμοποιήσω το κόκκινο κουμπί SOS και για άλλους σκοπούς, π.χ. όταν χρειάζομαι συμβουλές ή πληροφορίες;

Όχι, το κουμπί SOS προορίζεται μόνο για καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, όπως ατυχήματα, καταστάσεις έκτακτης ανάγκης ιατρικής φύσης ή απειλητικές για τη ζωή. Η χρήση του κόκκινου κουμπιού SOS για άλλους σκοπούς θεωρείται κακή χρήση και ενδέχεται να τιμωρηθεί.

Κλήση Λόγω Βλάβης (πρόσβαση σε οδική βοήθεια) b-call

Τι θα συμβεί αν πατήσω το μαύρο κουμπί Service (δίπλα στο κόκκινο κουμπί SOS);

Το κουμπί αυτό θα σας συνδέσει με ένα Κέντρο Υποστήριξης μέσω του οποίου έχετε πρόσβαση σε Οδική Βοήθεια. Ταυτόχρονα, αποστέλλεται στο Κέντρο Υποσήριξης ένα SMS με το σύνολο δεδομένων b-Call, που είναι πολύτιμο για την ομάδα παροχής βοήθειας.


Πώς λειτουργεί η Οδική Βοήθεια;

Όταν πιέσετε το μαύρο κουμπί Service, θα συνδεθείτε με το κέντρο υποστήριξης της χώρας ταξινόμησης του αυτοκινήτου σας (χώρα προέλευσης). Εάν το συμβάν δεν λαμβάνει χώρα στην πατρίδα σας, ο πάροχος βοήθειας της χώρας σας θα συνεργαστεί με τον πάροχο βοήθειας της χώρας στην οποία βρίσκεστε.


Σε ποιες καταστάσεις μπορώ να πιέσω το μαύρο κουμπί Service;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την Kλήση λόγω Βλάβης σε περίπτωση δυσλειτουργίας οχήματος. Ως Βλάβη θεωρούνται επίσης οι ζημιές που προκαλούνται από ατυχήματα, η απώλεια ισχύος της μπαταρίας και τα σπασμένα κλειδιά.

Ως Βλάβη δεν θεωρούνται συμβάντα όπως η γενική ανάκληση προϊόντων, οι έλεγχοι ρουτίνας, οι έλεγχοι service ή η τοποθέτηση αξεσουάρ. Η κλοπή, η πυρκαγιά, η θραύση κρυστάλλων, τα χαμένα κλειδιά, το κλείδωμα, το λάθος καύσιμο, η έλλειψη καυσίμου, η έλλειψη AdBlue και τα ελαττώματα του ρυμουλκούμενου δεν θεωρούνται επίσης Βλάβες.

 

Μπορώ να χρησιμοποιήσω το μαύρο κουμπί Service και για άλλους σκοπούς, π.χ. όταν χρειάζομαι συμβουλές ή πληροφορίες;

Όχι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το μαύρο κουμπί Service μόνο σε περίπτωση Βλάβης.

Τεχνικά Θέματα και Λειτουργία

Πώς ενεργοποιείται αυτόματα η Κλήση Έκτακτης Ανάγκης;

Η Κλήση Έκτακτης Ανάγκης e-Call ενεργοποιείται αυτόματα σε περίπτωση ατυχήματος του οχήματος. Με την ενεργοποίηση των αερόσακων ή των προεντατήρων των ζωνών ασφαλείας, εκτελείται άμεσα και απευθείας μια τηλεφωνική σύνδεση με το Κέντρο Κλήσεων Έκτακτης Ανάγκης.

Μπορώ να ενεργοποιήσω χειροκίνητα την Κλήση Έκτακτης Ανάγκης;

Μια Κλήση Έκτακτης Ανάγκης μπορεί επίσης να ξεκινήσει χειροκίνητα, πιέζοντας συνεχόμενα το κόκκινο κουμπί SOS. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε περίπτωση που έχετε εμπλακεί σε ατύχημα και χρειάζεστε βοήθεια ή εάν δείτε κάποιο ατύχημα που απαιτεί υποστήριξη.

Τι συμβαίνει εάν έχω ένα ατύχημα ή μια βλάβη σε ένα μέρος όπου υπάρχει κακή λήψη σήματος ή δεν υπάρχει κάλυψη από κινητό τηλέφωνο;

Σε περίπτωση που η Κλήση Έκτακτης Ανάγκης δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί με επιτυχία, το σύστημα είναι εξοπλισμένο με μια λειτουργία αυτόματης επανεκτέλεσης. Ωστόσο, σε περιοχές όπου δεν υπάρχει κάλυψη δικτύου, ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμες οι λειτουργίες Κλήσης Έκτακτης Ανάγκης και Κλήσης λόγω Βλάβης.

 

Θα λειτουργήσουν πάντα το e-Call και το b-Call;

Τα e-Call και b-Call βασίζονται σε ασύρματα δίκτυα επικοινωνιών και δορυφορικά συστήματα εντοπισμού θέσης. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να υπάρχουν απομακρυσμένες περιοχές στις οποίες η λειτουργία Κλήσης Έκτακτης Ανάγκης ή Κλήσης λόγω Βλάβης μπορεί να μην έχει σήμα, συνεπώς δεν θα μπορέσει να λειτουργήσει.


Το e-Call λειτουργεί σε ένα σταθμευμένο αυτοκίνητο με τη μηχανή σβησμένη;

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε ένα e-Call πιέζοντας το κόκκινο κουμπί SOS στο αυτοκίνητο και ένα b-Call πατώντας αντίστοιχα το μαύρο κουμπί service. Αυτό είναι δυνατό ακόμα και όταν η ανάφλεξη είναι σβηστή.
Η αυτόματη Κλήση Έκτακτης Ανάγκης εκτελείται σε περίπτωση ενεργοποίησης των αερόσακων και των προεντατήρων των ζωνών ασφαλείας. Η εν λόγω αυτόματη Κλήση εκτελείται μόνο με τη μηχανή ενεργοποιημένη.


Πρέπει να συνδέσω μια κινητή συσκευή για τις λειτουργίες e-Call/b-Call ή να αγοράσω μια επιπλέον κάρτα SIM;

Όχι, το αυτοκίνητό σας είναι ήδη εφοδιασμένο με κάρτα SIM για τις λειτουργίες e-Call και b-Call, συνεπώς δεν χρειάζεται να συνδέσετε ένα κινητό τηλέφωνο.
Θα λειτουργήσουν πάντα το e-Call και το b-Call;
Τα e-Call και b-Call βασίζονται σε ασύρματα δίκτυα επικοινωνιών και δορυφορικά συστήματα εντοπισμού θέσης. Σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί να υπάρχουν απομακρυσμένες περιοχές στις οποίες η λειτουργία Κλήσης Έκτακτης Ανάγκης ή Κλήσης λόγω Βλάβης μπορεί να μην έχει σήμα, συνεπώς δεν θα μπορέσει να λειτουργήσει.

Προσωπικά Δεδομένα

Ποια (προσωπικά) δεδομένα αποστέλλονται όταν εκτελείται e-Call και για ποιους σκοπούς;

Όταν ενεργοποιηθεί, το σύστημα έκτακτης ανάγκης πραγματοποιεί απευθείας και άμεση κλήση προς το Κέντρο Κλήσεων Έκτακτης Ανάγκης (112).

Ακόμη και αν ο επιβάτης δεν μπορεί να μιλήσει, για παράδειγμα λόγω τραυματισμού, αποστέλλεται το Σύνολο Δεδομένων e-Call, το οποίο περιλαμβάνει την ακριβή τοποθεσία του σημείου σύγκρουσης, τον τρόπο ενεργοποίησης της κλήσης (αυτόματη ή χειροκίνητη), τον αριθμό πλαισίου του οχήματος, τον τύπο οχήματος, τον τύπο αποθήκευσης πρόωσης, τη χρονική σήμανση, καθώς και την κατεύθυνση οδήγησης. Με αυτόν τον τρόπο, οι πληροφορίες που είναι πολύτιμες φτάνουν στην ομάδα έκτακτης ανάγκης το συντομότερο δυνατό. Το Σύνολο Δεδομένων e-Call δεν περιλαμβάνει τα προσωπικά δεδομένα, όπως το όνομα ή τη διεύθυνση του ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου.

 

Ποια (προσωπικά) δεδομένα αποστέλλονται όταν εκτελείται b-Call και για ποιους σκοπούς;

Όταν πατήσετε το μαύρο κουμπί Service, εκτελείται μια τηλεφωνική κλήση στο Κέντρο Υποστήριξης και ταυτόχρονα αποστέλλεται ένα SMS με το Σύνολο Δεδομένων b-Call που είναι πολύτιμο για την παροχή αποτελεσματικής βοήθειας από την ομάδα αποκατάστασης . Το Σύνολο Δεδομένων b-Call περιλαμβάνει τη θέση του οχήματος και πληροφορίες σχετικά με το όχημα.

 

Μπορώ να αποτρέψω την αποστολή δεδομένων;

Σε περίπτωση που μια κλήση ενεργοποιηθεί αυτόματα ή χειροκίνητα, το Σύνολο Δεδομένων υποβάλλεται αυτόματα στο Κέντρο Κλήσεων Έκτακτης Ανάγκης ή στο Κέντρο Υποστήριξης αντίστοιχα. Μπορείτε να διαμορφώσετε τις ρυθμίσεις απορρήτου της υπηρεσίας b-Call στο όχημά σας. Αυτό θα επηρεάσει το Σύνολο Δεδομένων b-Call, καταργώντας είτε την υποβολή της γεωγραφικής σας θέσης είτε το πλήρες Σύνολο Δεδομένων b-Call. Η διαμόρφωση των ρυθμίσεων απορρήτου του b-Call εξηγείται λεπτομερώς στο εγχειρίδιο χρήσης του οχήματός σας. Οι Ρυθμίσεις Οχήματος για το b-Call ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμες σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές.
Το e-Call δεν επηρεάζεται από τις ρυθμίσεις απορρήτου. Επομένως, λόγω του υποχρεωτικού χαρακτήρα της υπηρεσίας e-Call, δεν υπάρχει δυνατότητα απενεργοποίησης αυτής της λειτουργία από τις ρυθμίσεις απορρήτου. Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να λειτουργήσει το e-call στο αυτοκίνητό σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με τον Διανομέα OPEL της επιλογής σας προκειμένου να λάβετε περισσότερες πληροφορίες.


Το όχημα με εντοπίζει και στέλνει δεδομένα, ώστε να γνωρίζουν άλλοι πού βρίσκομαι;

Σε περίπτωση Κλήσης Έκτακτης Ανάγκης, το αυτοκίνητο θα στείλει το νομικά απαιτούμενο Σύνολο Δεδομένων e-Call που περιλαμβάνει τη θέση του οχήματος και την κατεύθυνση οδήγησης στο Κέντρο Κλήσεων Έκτακτης Ανάγκης (112). Αυτό συμβαίνει για προστασία της ζωής σας. Το ίδιο ισχύει και στην Κλήση λόγω Βλάβης, κατά την οποία το Σύνολο Δεδομένων b-Call αποστέλλεται αυτόματα στο Κέντρο Υποστήριξης. Για να διασφαλιστούν αυτές οι λειτουργίες, η μονάδα e-Call και b-Call συμπεριφέρεται σαν ένα κινητό τηλέφωνο με κάρτα SIM που συνδέεται με το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας.

 

Ποια δεδομένα αποστέλλονται;

Με την ενεργοποίηση της Κλήσης Έκτακτης Ανάγκης αποστέλλεται ένα Ελάχιστο Σύνολο Δεδομένων e-Call, το οποίο έχει τυποποιηθεί από μια Ευρωπαϊκή Επιτροπή Τυποποίησης και περιλαμβάνει την ακριβή τοποθεσία του ατυχήματος, τον τρόπο ενεργοποίησης της κλήσης (αυτόματη ή χειροκίνητη), τον αριθμό πλαισίου του οχήματος, τον τύπο οχήματος, τον τύπο αποθήκευσης πρόωσης, τη χρονική σήμανση, καθώς και την κατεύθυνση οδήγησης. Το τελευταίο είναι σημαντικό κυρίως στους αυτοκινητοδρόμους με διαφορετικά ρεύματα οδήγησης. Κατά την Κλήση λόγω Βλάβης αποστέλλονται επιπλέον πληροφορίες που αφορούν το όχημα, οι οποίες είναι πολύτιμες για την ομάδα αποκατάστασης για αποτελεσματική βοήθεια.


Μπορώ να αποφασίσω ποια δεδομένα αποστέλλονται;

Όχι, δεν έχετε τη δυνατότητα να αποφασίσετε σχετικά με το Σύνολο Δεδομένων e-Call, όπως αυτό έχει καθοριστεί νομικά και τυποποιηθεί. Όταν ενεργοποιείται το e-Call ή το b-Call, το Σύνολο Δεδομένων αποστέλλεται αυτόματα, όπως απαιτείται σε καθεμιά από τις δύο περιπτώσεις. Εκτός από αυτά τα δύο Σύνολα Δεδομένων, δεν αποστέλλονται επιπρόσθετες ή προσωπικές πληροφορίες.

 

Πώς θα χρησιμοποιηθούν αυτά τα δεδομένα;
Τα δεδομένα θα χρησιμοποιηθούν για την ενημέρωση των δυνάμεων διάσωσης ή της ομάδας αποκατάστασης σχετικά με τη θέση και την κατάσταση του αυτοκινήτου, ώστε να λειτουργήσουν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και αποτελεσματικά. Τα δεδομένα σας δεν διαβιβάζονται σε άλλα μέρη.

Κόστος Αγοράς και Χρήσης

Πώς μπορώ να αποκτήσω τις λειτουργίες e-Call και b-Call της Opel / Vauxhall;

Οι υπηρεσίες e-Call και b-Call διατίθενται προαιρετικά με την αγορά ενός νέου αυτοκινήτου.


Μπορώ να έχω τις λειτουργίες e-Call ή b-Call στο σημερινό μου αυτοκίνητο;

Οι λειτουργίες e-Call ή b-Call θα είναι διαθέσιμες στα Crossland X, Grandland X, Combo, Vivaro και Zafira Life από τον Μάιο του 2019, ενώ μελλοντικά θα είναι διαθέσιμες και στα υπόλοιπα νέα μοντέλα.

Υπάρχει χρέωση για τις λειτουργίες e-Call ή b-Call;

Δεν απαιτείται επιπλέον χρέωση για τις υπηρεσίες e-Call και b-Call. Το κόστος για την τηλεφωνική κλήση σε περίπτωση Έκτακτης Ανάγκης ή Βλάβης καλύπτεται ήδη σε όλες τις χώρες όπου παρέχεται η υπηρεσία.

 

Ποιος πληρώνει για την οδική βοήθεια;

Αν το αυτοκίνητό σας βρίσκεται εντός της περιόδου κάλυψης της Opel / Vauxhall Roadside Assistance σύμφωνα με τους ισχύοντες όρους, ο σύμβουλος θα αποστείλει δωρεάν μια ομάδα παροχής βοήθειας στην τοποθεσία που βρίσκεστε. Εάν βρίσκεστε εκτός της κάλυψης του Opel / Vauxhall Roadside, ενδέχεται να υπάρξει χρέωση από τον πάροχο της οδικής βοήθειας Roadside Assistance. Σε κάθε περίπτωση, η τηλεφωνική κλήση στο κέντρο υποστήριξης είναι χωρίς χρέωση για εσάς.


Γιατί η λειτουργία Κλήσης Έκτακτης Ανάγκης προσφέρεται ως προαιρετική επιλογή; Διάβασα ότι τα οχήματα πρέπει να διαθέτουν τη λειτουργία αυτή από τον Απρίλιο του 2018.

Ο νέος κανονισμός της ΕΕ ορίζει ως υποχρεωτική την Κλήση Έκτακτης Ανάγκης για οχήματα που έχουν λάβει έγκριση τύπου μετά τον Μάρτιο του 2018. Εάν το μοντέλο της επιλογής σας έχει λάβει έγκριση τύπου πριν από τον Μάρτιο του 2018, τότε η Κλήση Έκτακτης Ανάγκης δεν απαιτείται νομικά.


Πόσο κοστίζουν οι η λειτουργίες e-Call και b-Call;

Το κόστος των λειτουργιών e-Call και b-Call καλύπτεται από την τιμή του προαιρετικού εξοπλισμού κατά την αγορά αυτοκινήτου. Δεν απαιτείται επιπλέον πληρωμή για τις λειτουργίες αυτές.

Πως Θα Ξεκινήσετε

Πώς μπορώ να ξεκινήσω και να ενεργοποιήσω τις λειτουργίες e-Call και b-Call για το όχημά μου;

Με την αγορά του οχήματος πρέπει να αποδεχτείτε τους Όρους και Προϋποθέσεις και τη Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων με την υπογραφή σας. Μόλις παραλάβετε το αυτοκίνητό σας, οι λειτουργίες e-Call και b-Call είναι διαθέσιμες και μπορούν να χρησιμοποιηθούν, χωρίς να απαιρείται κάποια επιπλέον ενέργεια από πλευράς σας.


Πρέπει να εγγραφώ για να έχω πρόσβαση στις υπηρεσίες e-Call και b-Call;

Όχι, δεν χρειάζεται να εγγραφείτε για τις υπηρεσίες e-Call και b-Call. Με την αγορά του οχήματος πρέπει να αποδεχτείτε τους Όρους και Προϋποθέσεις και τη Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων με την υπογραφή σας.