Opel - Newletter

Opel Newletter

Όλα τα τελευταία νέα για την Opel και για τα προϊόντα και της υπηρεσίες της απευθείας στο inbox σας.

Εγγραφείτε τώρα!

Opel Magazine

Γεγονότα, στυλ, συναισθήματα ... το Opel Magazine σας γνωρίζει με τον κόσμο της Opel και όχι μόνο ...

Περισσότερα

Η OPEL ΑΓΚΑΛΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ - 75 ΧΡΟΝΙΑ ΠΡΙΝ ΜΕ SUPER 6 & ADMIRAL

5 Απρ 2012

Η Opel Αγκαλιάζει την Πολυτέλεια - 75 Χρόνια πριν με Super 6 & Admiral

Η ιστορία των εξακύλινδρων κινητήρων προηγμένης τεχνολογίας Opel ξεκινά το 1937.

Rüsselsheim. Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου και Μοτοσικλέτας του Βερολίνου το 1937, η Opel παρουσιάζει δύο νέα μοντέλα: το Super 6 και το Admiral. Και τα δύο εφοδιάζονται με προηγμένη τεχνολογία. Σχεδιασμένο αρχικά σαν ένα μεσαίο πολυτελές αυτοκίνητο, το Super 6 χρησιμοποιεί έναν αθόρυβο, εν σειρά εξακύλινδρο κινητήρα 2.5 L με ισχύ 55 hp. Το πολυτελές Admiral διαθέτει έναν εξακύλινδρο κινητήρα 3.6 L με πλούσια ροπή και 75 ίππους. Και οι δύο κινητήρες έχουν κοινό χαρακτηριστικό τις βαλβίδες επικεφαλής. Στην περίπτωση του Super 6 και του Admiral, ο εκκεντροφόρος των βαλβίδων περιστρέφεται μέσω γραναζιών.

Το λανσάρισμα των νέων μοντέλων σηματοδοτεί την επέτειο των 75 χρόνων της Opel. Το μέλλον και των δύο μοντέλων διαγράφεται λαμπρό. Το Super 6 ανοίγει το δρόμο για το δημοφιλές Opel "Kapitän" του 1938 με σύγχρονο κινητήρα 2.5 L. Με το ντεμπούτο του Admiral, η Opel επιστρέφει στην κατηγορία πολυτελών οχημάτων και θέτει τις βάσεις για την παραγωγή πολυτελών αυτοκινήτων στο Rüsselsheim.

Η Opel Αγκαλιάζει την Πολυτέλεια - 75 Χρόνια πριν με Super 6 & Admiral

Ισχυρός κινητήρας και ελκυστικές φόρμες αμαξωμάτων.

Με το Super 6, η εταιρία λανσάρει για πρώτη φορά βαλβίδες επικεφαλής σε όχημα παραγωγής. Ο εκκεντροφόρος περιστρέφεται μέσω γραναζιών, ενώ ελέγχει τις βαλβίδες με ωστήρια και κοκοράκια. Ο υποτετράγωνος εξακύλινδρος κινητήρας 2.5 L αποδίδει 55 hp με τελική ταχύτητα 117 km/h. Ωστόσο, αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι η ταχύτητα των 100 km/h επειδή η "καταλληλότητα στον αυτοκινητόδρομο" αποτελούσε βασικό κριτήριο ποιότητας για τα σύγχρονα οχήματα της εποχής εκείνης. Ο κινητήρας είναι ρυθμισμένος ώστε να λειτουργεί σταθερά στις υψηλές στροφές και εντυπωσιάζει με την πλούσια ροπή, την ομαλή και αθόρυβη λειτουργία και αξιοπιστία του, θεμελιώδης αξία της μάρκας Opel. Ο προϊοντικός κατάλογος εκείνης της εποχής συνοψίζει τα πλεονεκτήματα του Super 6 ως εξής: "Χαρακτηριστικά που μέχρι πρότινος αποτελούσαν αποκλειστικότητα ακριβών ή σπορ οχημάτων υψηλών επιδόσεων, προσφέρονται τώρα στη μεσαία κατηγορία, χάρη στο Super 6". Ο ισχυρός κινητήρας κάνει το Super 6 την εύλογη επιλογή για αγωνιστικές διοργανώσεις. Το Super 6 αποτελεί τη βάση για τη δημιουργία ένος σπορ, εκτός δρόμου, οχήματος, με 65 ίππους το οποίο θα κυριαρχήσει σε off road και μεγάλων αποστάσεων αγώνες και θα κατακτήσει πολλά βραβεία όπως είναι το "International German Alpine Course".

Υπάρχει δυνατότητα επιλογής μεταξύ ενός τετράθυρου sedan ή μίας εργοστασιακής έκδοσης cabrio. Από το 1938 κυκλοφόρησε η δίθυρη "limousine" έκδοση. Σε αντίθεση με το Opel Olympia, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1935 με αυτοφερόμενο αμάξωμα, το Super 6 εξακολουθούσε να κατασκευάζεται με τον κλασικό συνδυασμό ξεχωριστού πλαισίου από το αμάξωμα. Αυτό βολεύει τους ανεξάρτητους κατασκευαστές αμαξωμάτων όπως οι Hebmüller, Autenrieth, Buhne ή Gläser που σχεδιάζουν ειδικά αμαξώματα roadster ή cabrio για το Super 6. Το διαφημιστικό σλόγκαν της εποχής για το νέο Super 6 είναι "ισχυροί κινητήρες, ελκυστικές καμπύλες".

Η Opel, με το Super 6, παραμένει ηγέτης στην κατηγορία εξακύλινδρων κινητήρων και αποκτά εξέχουσα θέση στο χώρο της Ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας. Μέχρι το 1938 που παρουσιάστηκε το διάδοχο μοντέλο "Kapitän", έχουν κατασκευαστεί 46.453 οχήματα Super 6.

Η Opel Αγκαλιάζει την Πολυτέλεια - 75 Χρόνια πριν με Super 6 & Admiral

"Τελειότητα σημαίνει συνδυασμός αισθητικής και ισχύος"

Την ίδια εποχή με το μεσαίο Super 6, η Opel λανσάρει το νέο πολυτελές Opel Admiral. Η νέα ναυαρχίδα εντυπωσιάζει με την πολυτέλεια, τη φινέτσα και το στυλ της. Η αεροδυναμική σχεδίαση είναι εν μέρει εμπνευσμένη από την περίοδο art deco. Η Opel ολοκληρώνει τη γκάμα της με το νέο πολυτελές όχημα το οποίο για πρώτη φορά φέρει το όνομα "Admiral". Εντός από το κομψό sedan στα 6.500 μάρκα, ένα τετράθυρο cabrio προσφέρεται στην τιμή των 7.000 μάρκων. Όπως στο Super 6, έτσι και δω χρησιμοποιείται ένα ξεχωριστό, στιβαρό πλαίσιο πάνω στο οποίο οι κατασκευαστές αμαξωμάτων εφαρμόζουν τα δικά τους σχέδια.

Η οδηγική άνεση είναι κορυφαία, χάρη στις ανεξάρτητες αναρτήσεις των εμπρός τροχών. Η λεγόμενη "συγχρονισμένη ανάρτηση Opel" συνοδεύεται από υδραυλικά αμορτισέρ και αντιστρεπτικές δοκούς. Ο πίσω άξονας Banjo περιλαμβάνει ημι-ελλειπτική ανάρτηση και υδραυλικά αμορτισέρ. Το όχημα αντλεί ισχύ από έναν εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα 3.6 L με 75 hp. Το σύστημα βαλβίδων επικεφαλής του Admiral μπορεί να αντέξει υψηλές πιέσεις. Σύμφωνα με την Opel, η τελική ταχύτητα του οχήματος αγγίζει τα 132 km/h και η ταχύτητα στον αυτοκινητόδρομο μεταξύ 110 και 115 km/h. Όπως αναφέρει ένα προσπέκτους της Opel εκείνη την εποχή: "ένα υψηλό επίπεδο τελειότητας επιτυγχάνεται με το συνδυασμό αισθητικής και ισχύος".

Ο κινητήρας του Admiral, όχι μόνο θέτει νέα πρότυπα αθόρυβης λειτουργίας και αξιοπιστίας, αλλά χρησιμοποιείται και στο Opel Blitz. Έτσι, το 3 τόνων Opel Blitz, αναδεικνύεται ως το φορτηγό με το πιο προηγμένο σύστημα κίνησης της εποχής. Επίσης, είναι το μοναδικό όχημα της Opel με μεγάλο εξακύλινδρο κινητήρα και βαλβίδες επικεφαλής. Μετά από 6404 οχήματα, η παραγωγή του Admiral σταματά με την έναρξη του πολέμου, το 1939.

Η εμπλοκή της Opel στην πολυτελή κατηγορία συνεχίζεται μετά τον πόλεμο, όταν ξεκινά και πάλι η παραγωγή των μοντέλων "Kapitän" και Admiral. Το 1948, το πρώτο μεταπολεμικό "Kapitän" περνά από τη γραμμή παραγωγής. Την άνοιξη του 1970, διακόπτεται οριστικά η παραγωγή του δημοφιλούς διαδόχου του Super 6, του "Kapitän" B. Το νέο Admiral κάνει μεταπολεμικό ντεμπούτο το 1964 και πωλείται μέχρι το 1977, συνεχίζοντας την παράδοση του προκατόχου του.