Opel - Newletter

Opel Newletter

Όλα τα τελευταία νέα για την Opel και για τα προϊόντα και της υπηρεσίες της απευθείας στο inbox σας.

Εγγραφείτε τώρα!

MOKKA: "ΞΕΧΩΡΙΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ"

5 Δεκ 2012

  • Η Scholz & Friends δημιουργός διεθνούς διαφημιστικής καμπάνιας για το λανσάρισμα του Opel Mokka
  • Το πρώτο μικρό SUV της αυτοκινητοβιομηχανίας από το Rüsselsheim
Νέα της Opel - Με αυτοπεποίθηση και αντισυμβατική διάθεση. Έτσι παρουσιάζεται η Opel στην καμπάνια λανσαρίσματος του Mokka, του πρώτου μικρού SUV της αυτοκινητοβιομηχανίας από το Rüsselsheim

Rüsselsheim/Hamburg. Με αυτοπεποίθηση και αντισυμβατική διάθεση. Έτσι παρουσιάζεται η Opel στην καμπάνια λανσαρίσματος του Mokka, του πρώτου μικρού SUV της αυτοκινητοβιομηχανίας από το Rüsselsheim. Η καμπάνια, την οποία δημιούργησε η διεθνούς κύρους διαφημιστική εταιρία Scholz & Friends OPC, παρουσιάζει το Mokka ως ιδανικό για οδηγούς με αυτοπεποίθηση που διαφέρουν και θέλουν να ξεχωρίζουν από το πλήθος. Ακριβώς όπως δηλώνει η καμπάνια "Ξεχώρισε από το πλήθος". Η ολοκληρωμένη καμπάνια θα τρέξει σε όλες τις μεγάλες Ευρωπαϊκές αγορές, στην Τηλεόραση, στον έντυπο τύπο, online και σε Υλικά Προώθησης (PoS). Στη Γερμανία, ξεκίνησε την 1η Οκτωβρίου, 2012 με το σύνθημα "Strikingly different" (Εντυπωσιακά διαφορετικό).

Ο οδηγός στο διαφημιστικό σπορ του Mokka είναι επίσης "εντυπωσιακά διαφορετικός". Σε ένα τόσο συμβατικό κόσμο, το Mokka αναδεικνύει την ξεχωριστή προσωπικότητά του. Δεν του ταιριάζει να αφομοιώνεται από το πλήθος. Το διαφημιστικό διάρκειας 30 δευτ. προβάλλει αυτή την αυτοπεποίθηση και δείχνει ότι το Mokka μπορεί να ικανοποιήσει πλήρως όλες τις επιθυμίες για εξατομίκευση. Όντας ένα μικρό SUV, το Mokka φαίνεται επίσης κατάλληλο για κάθε μέρα και κάθε χρήση.

Νέα της Opel - Mokka: Η καμπάνια, την οποία δημιούργησε η διεθνούς κύρους διαφημιστική εταιρία Scholz & Friends OPC, παρουσιάζει το Mokka ως ιδανικό για οδηγούς με αυτοπεποίθηση που διαφέρουν και θέλουν να ξεχωρίζουν από το πλήθος.

"Το Mokka είναι το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία SUV B που προσφέρει μία γκάμα καινοτόμων και αποκλειστικών για την Opel συστημάτων υποστήριξης οδηγού όπως η Εμπρός Κάμερα. Γι αυτό ήταν σημαντικό να δημιουργήσουμε μία καμπάνια που να εκφράζει αυτοπεποίθηση και καινοτομία" σχολιάζει ο Tomás Caetano, Opel Director Brand Marketing, προσθέτοντας, "Γι αυτό, παρουσιάζουμε αυτά τα συστήματα ασφάλειας και άνεσης με αντισυμβατικό τρόπο, σε όλα τα media, αλλά και προσαρμοσμένα στις ανάγκες των πελατών".

Η Scholz & Friends OPC θα δώσει το παρών με αυτοπεποίθηση τόσο στα έντυπα όσο και στα ψηφιακά μέσα: Οι διαφημίσεις και τα online banner για το Mokka αναδεικνύονται από σλόγκαν όπως "Fits to the misfits" και "Switch your life from repeat to shuffle".

Ο Frank Bauer, Διευθύνων Σύμβουλος της ομάδας OPC, λέει: "Το Mokka στέκεται στο δρόμο δείχνοντας τις διαθέσεις του: αποφασιστικό και γεμάτο αυτοπεποίθηση, κάτι που θα είναι σαφές σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας".

Για το Ελληνικό κοινό, περισσότερες πληροφορίες για το Mokka υπάρχουν στο microsite www.opel-mokka.gr. Το τηλεοπτικό σποτ θα εμφανίζεται σε όλα τα τηλεοπτικά κανάλια υψηλής τηλεθέασης στην Ελλάδα. Οι έντυπες διαφημίσεις θα εμφανίζονται κυρίως στα περιοδικά του ειδικού αυτοκινητιστικού τύπου.