Opel - Newletter

Opel Newletter

Όλα τα τελευταία νέα για την Opel και για τα προϊόντα και της υπηρεσίες της απευθείας στο inbox σας.

Εγγραφείτε τώρα!

ΒΡΑΒΕΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ OPEL ΣΤΟ ΦΕΤΙΝΟ ΣΑΛΟΝΙ ΤΗΣ ΓΕΝΕΥΗΣ

3 Απρ 2014

  • Το περίπτερο της Opel βραβεύεται για την παρουσίαση του ψηφιακά συνδεδεμένου κόσμου της μάρκας
  • Η οικοδέσποινα της Opel, Chantal Breitinger, αναδεικνύεται Miss Auto Salon 2014
  • Το περίπτερο της Opel καυτό θέμα συζήτησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Opel Νέα– Το πιο ελκυστικό περίπτερο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2014: Βραβείο δημιουργηκότητας της Opel για την επίδειξη ψηφιακής συνδεσιμότητας με τον κόσμο του αυτοκινήτου

Η Opel δημιούργησε πραγματική αίσθηση στη Γενεύη με τα οχήματα, τις τεχνολογίες, τα εκθέματα και το προσωπικό της. Η συνδεσιμότητα ήταν το κυρίαρχο θέμα στο περίπτερο της μάρκας στο φετινό Σαλόνι της Γενεύης. Η Opel είναι ήδη ηγέτης της αγοράς με το σύστημα infotainment IntelliLink που προσφέρεται με διάφορα μοντέλα από το ADAM μέχρι το Zafira Tourer. Και από το 2015, η Opel θα εισάγει το ολοκληρωμένο σύστημα υπηρεσιών άνεσης και ασφάλειας OnStar στην Ευρώπη. Το OnStar αποτελεί κορυφαία μάρκα για συνδεδεμένες λύσεις ασφάλειας και προστασίας, υπηρεσίες μετακίνησης προστιθέμενης αξίας και προηγμένες τεχνολογίες πληροφορικής. Η ανακοίνωση του λανσαρίσματός της ήταν μία από τις τέσσερις παγκόσμιες πρεμιέρες της Opel στη Γενεύη. Πέραν της OnStar, οι άλλες παγκόσμιες πρεμιέρες ήταν τα ADAM ROCKS, ADAM S, και Astra OPC EXTREME.

Opel Νέα - Το πιο ελκυστικό περίπτερο ανήκει στην Opel

Το πιο ελκυστικό περίπτερο με την πιο όμορφη οικοδέσποινα: Η άψογη πρεμιέρα της Opel

Το περίπτερο της Opel στη Γενεύη, με εμβαδό 1.544 m2 ήταν πρότυπο υψηλής τεχνολογίας από κάθε άποψη. Στο σκούρο μαύρο, κρυστάλλινο πάτωμα καθρεφτίζονταν οι προβολείς, ενώ ένα εκατομμύριο λυχνίες LED απεικόνιζαν τα οχήματα και την τεχνολογία της Opel στο τεράστιο video wall 36 μέτρων. Οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να μάθουν περισσότερα για τα OnStar και IntelliLink μέσω τερματικών, ακόμα και να ‘συμμετάσχουν’ στα δρώμενα του Σαλονιού. Περίπου 300 οπαδοί της Opel αποδέχτηκαν την πρόκληση για να τραβήξουν δικές τους φωτογραφίες οι οποίες στη συνέχεια προβάλλονταν στον τοίχο πολυμέσων στα πλαίσια του Σαλονιού. Στο ίδιο πνεύμα ο CEO της Opel, Dr. Karl-Thomas Neumann παρουσίασε τα εκθέματα της μάρκας στη Γενεύη στους οπαδούς του στο Twitter μέσα από μία διαδραστική περιήγηση του περιπτέρου – σε ζωντανή μετάδοση μέσω Google Glass. Με τόσες καινοτομίες στη διάθεση του κοινού, η Opel τιμήθηκε με το Βραβείο Δημιουργικότητας.

Ο θεσμός του Βραβείου Δημιουργικότητας, που ιδρύθηκε από το Club de publicitéet de communication de Genève (CPG), προσκαλεί μία ομάδα ειδικών της επικοινωνίας στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης κάθε χρόνο. Ο Benjamin Feijo είναι ο πρόεδρος. Αφού επισκέφθηκε όλα τα περίπτερα και συζήτησε με τους εκπροσώπους τους, η κριτική επιτροπή αποφάσισε να απονείμει το Βραβείο Δημιουργικότητας στη μάρκα που πληρούσε σχεδόν όλα τα κριτήρια: Και φέτος, το 11ο Βραβείο Δημιουργικότητας απονεμήθηκε στην Opel.

Opel News – Η πιο όμορφη οικοδέσποινα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης: Η οικοδέσποινα της Opel Chantal Breitinger αναδείχτηκε Miss Auto Salon 2014

Αλλά οι επιτυχίες δεν σταματούν εδώ: η εξαιρετική παρουσία της Opel στη Γενεύη με τα πρωτοποριακά οχήματα και την καινοτόμο φιλοσοφία περιπτέρου – συμπεριλαμβανομένου του προσωπικού της - εντυπωσίασε επισκέπτες και δημοσιογράφους. Για 16η φορά, ο εκδοτικός οίκος AUTO&Wirtschaft και η πλατφόρμα αυτοκινήτου car4you.ch οργάνωσαν διαγωνισμό για την ανάδειξη της Miss Auto Salon. Η κριτική επιτροπή επέλεξε την Chantal Breitinger της Opel ως την πιο όμορφη οικοδέσποινα του φετινού Σαλονιού σε τελετή που παρακολούθησαν 400 προσκεκλημένοι. Η ελκυστική φοιτήτρια της νομικής ήταν ένα από τα 82 άτομα του προσωπικού που επάνδρωσαν το περίπτερο της Opel και παρουσίασαν άψογα τα καινοτόμα προϊόντα του.

Η παρουσία της Opel δεν ήταν μόνο καυτό θέμα συζήτησης στο Σαλόνι της Γενεύης, αλλά και μεταξύ των οπαδών του αυτοκινήτου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η διαδικτυακή κοινότητα παρήγαγε περίπου 8.500 tweets με το hashtag #Opelgeneva, ενώ 26 βίντεο της Opel από το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης συγκέντρωσαν σχεδόν 90.000 επισκέψεις μέσα σε λίγες μόνο ημέρες.