Opel - Newletter

Opel Newletter

Όλα τα τελευταία νέα για την Opel και για τα προϊόντα και της υπηρεσίες της απευθείας στο inbox σας.

Εγγραφείτε τώρα!

ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ OPEL CORSA! "OH" NAI!

14 Ιαν 2015

  • Η Opel συνεχίζει δημιουργικά να αλλάζει τον τρόπο σκέψη σας με μία νέα καμπάνια
  • Το νέο Corsa αιφνιδιάζει με καινοτομίες από ανώτερες κατηγορίες
  • Jürgen Klopp, Nadja Uhl, Ken Duken και Eva Padberg πρεσβευτές της μάρκας
Opel Νέα -Η Γερμανίδα supemodel Eva Padberg στην διαφημιστική καμπάνια του Opel Corsa χρησιμοποιεί τη γοητεία και το χιούμορ της για να δηλώσει την εκτίμησή της στα πλεονεκτήματα ενός θερμαινόμενου τιμονιού.

Russelsheim | Η καμπάνια λανσαρίσματος για το νέο Opel Corsa αποτυπώνει λεκτικά την έννοια της έκπληξης με το "OH!" μία έκφραση πασίγνωστη ανά τον κόσμο. Υπό τη διεύθυνση του André Kemper, δημιουργήθηκε μία ενιαία καμπάνια με την κορυφαία διαφημιστική εταιρία Scholz & Friends της Opel. Τα διαφημιστικά μηνύματα θα επικοινωνηθούν μέσα από την τηλεόραση, την έντυπη διαφήμιση, το διαδίκτυο και τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης καθώς και τα καταστήματα των διανομέων. "Η καμπάνια του νέου Corsa προσθέτει ένα νέο κεφάλαιο στο κίνημά μας με το σλόγκαν "Άλλαξε τον τρόπο σκέψης σου" δήλωσε η Tina Müller, CMO Opel Group. "Το νέο Corsa αποδεικνύει πως μπορείς να δεις ένα μικρό αυτοκίνητο με άλλη ματιά".

Το νέο Opel Corsa αιφνιδιάζει σαν ένα μικρό αυτοκίνητο με καινοτομίες από ανώτερες κατηγορίες. Ανεξάρτητα αν πρόκειται για premium τεχνολογίες όπως park assist (υποβοήθηση παρκαρίσματος), collision alert (προειδοποίηση σύγκρουσης) ή lane departure warning (προειδοποίηση απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας), σύστημα Intellilink για άριστη συνδεσιμότητα, νέους αποδοτικούς κινητήρες ή συναισθηματική σχεδίαση – η αντίδραση στο νέο Corsa θα είναι πάντα ίδια: "OH!". Η διαφήμιση για το bestseller της μάρκας βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη σε 30 αγορές μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα από τα τέλη Δεκεμβρίου με το σλόγκαν "Το νέο Corsa. The new OH!"

Η προκαταρκτική φάση στόχο έχει να εξάψει το ενδιαφέρον για το νέο Corsa, ενώ η φάση λανσαρίσματος παρουσιάζει επακριβώς τις εκπλήξεις που κρύβει το Corsa. Πέντε διαφορετικά τηλεοπτικά διαφημιστικά διάρκειας 30 δευτερολέπτων που θα προβάλλονται σε κανάλια ευρείας τηλεοπτικής κάλυψης με τους πρεσβευτές της μάρκας Opel Nadja Uhl, Ken Duken, Jürgen Klopp και το νέο Opel Corsa αναμένεται να αιφνιδιάσουν το κοινό. Η Γερμανίδα supemodel Eva Padberg, νέο μέλος στην ομάδα, χρησιμοποιεί τη γοητεία και το χιούμορ της για να δηλώσει την εκτίμησή της στα πλεονεκτήματα ενός θερμαινόμενου τιμονιού.

Πελάτης: Adam Opel AG
Διευθύντρια Μάρκετινγκ: Tina Müller
Διευθυντής Στρατηγικής Μάρκας και Επικοινωνιών Μάρκετινγκ: Tobias Gubitz
Διευθυντής Παγκόσμιων Μέσων & Ψηφιακού Μάρκετινγκ: Björn Osterndorff
Επικεφαλής Διαχείρισης Μάρκας: Tamás Bátor
Βοηθός Brand Manager Small / Mini: Katrin Hinz
Project Leader Προγραμματισμού Μέσων: Britta Weiser

Πρακτορείο: ANDRÉ
Διευθύνων Σύμβουλος: André Kemper
Δημιουργικό: Marcell Francke, Tim Belser, Erik Heitmann, Mathias Lamken
Σύμβουλοι: Silke Schmitz, Amelie Harich


Πρακτορείο: Scholz & Friends Hamburg
Μέλος Εκτελεστικού Συμβουλίου: Percy Smend
Διευθύνων Σύμβουλος Δημιουργικού: Wolf Heumann
Διευθύνων Σύμβουλος: Christian Ringel


Δημιουργικό: Willy Kaussen, Oliver Grandt, Christian Fritsche, Dirk Ollmann, Yun-Jung Hwang, Beatriz Carosini, Frauke Müller, Julijus Rebic, Moritz Hettwer, Holger Kohl


Σύμβουλοι: Maurits Van der Vegt, Meike Bösche-Scheuing, Jennifer Becker, Marc Prochnow
Στρατηγική: Steve Plesker
FFF: Mark Rota
Παραγωγή: Katja Czok
Art Buying: Kerstin Mende


Εξέλιξη: MRM // McCann
Social Media: Knallgrau, kpunktnull
Μέσα: Carat


Φωτογράφος: Olaf Hauschulz