Η Opel ανοίγει το δρόμο: Άπο σήμερα, σε αυτήν τη σελίδα θα εμφανίζονται τιμές κατανάλωσης καυσίμου οι οποίες θα υπολογίζονται με βάση το νέο κύκλο οδήγησης WLTP (Worldwide Harmonized Light‐Duty Vehicles Test Procedure). Σε σύγκριση με τον υποχρεωτικό κύκλο NEDC (Νέος Ευρωπαϊκός Κύκλος Οδήγησης) που ισχύει σήμερα, ο κύκλος οδήγησης WLTP προσομοιάζει καλύτερα τις ρεαλιστικές συνθήκες οδήγησης της σημερινής εποχής. Κάνουμε ευκολότερο για τους πελάτες μας τον υπολογισμό της καθημερινής κατανάλωσης των οχημάτων τους. Το πρώτο αυτοκίνητο που μετρήσαμε είναι το Astra, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα αργότερα φέτος.

* Σύμφωνα με τους Κανονισμούς (EC) υπ' αρ. 715/2007 και (EC) υπ' αρ. 692/2008 (στις αντίστοιχες ισχύουσες εκδόσεις.). Οι τιμές δεν αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο όχημα και δεν αποτελούν μέρος συγκεκριμένης προσφοράς, αλλά χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για τη σύγκριση διαφόρων τύπων οχημάτων.

** Η χαμηλότερη τιμή αντιπροσωπεύει τη χαμηλότερη μέτρηση που λαμβάνεται από τις τέσσερις φάσεις του κύκλου οδήγησης WLTP, χρησιμοποιώντας την κατανάλωση καυσίμου του οχήματος με τον πιο οικονομικό εξοπλισμό σε συνδυασμό με συγκεκριμένο τύπο κινητήρα και κιβώτιο ταχυτήτων. Η υψηλότερη τιμή αντιπροσωπεύει την υψηλότερη μέτρηση από τις τέσσερις φάσεις του κύκλου οδήγησης WLTP, που λαμβάνεται από την αντίστοιχη κατανάλωση καυσίμου του πιο ενεργοβόρου εξοπλιστικά οχήματος. Περισσότερα...

Προηγούμενο
  • ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΩΦΕΛΗΘΕΙΤΕ: ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΣΑΣ.

    Σε σχέση με το ισχύον πρότυπο NEDC, ο νέος κύκλος οδήγησης WLTP λαμβάνει υπ' όψιν συνθήκες που είναι πιο κοντά στην καθημερινή ζωή. Σας επιτρέπει να αξιολογείτε καλύτερα την ημερήσια κατανάλωση.

Επόμενο
Προηγούμενο
  • ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ WLTP;

    Ο κύκλος οδήγησης WLTP αποτελείται από διάφορες φάσεις, οι οποίες βασίζονται σε προφίλ καθημερινής οδήγησης οδηγών από ολόκληρο τον κόσμο.

Επόμενο
Προηγούμενο
  • ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ

    Παράγοντες όπως η σχεδίαση του οχήματος και οι καιρικές συνθήκες μπορούν να επηρεάσουν την κατανάλωση καυσίμου με τρόπους τους οποίους δεν μπορείτε να ελέγξετε. Γνωρίζατε όμως ότι μπορείτε να επηρεάσετε έως και το 1/3 της κατανάλωσης του οχήματός σας;

  • 1η ΣΥΜΒΟΥΛΗ:

    ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΕΤΕ ΚΑΥΣΙΜΟ!

    Μεταφέρετε μόνο τα απαραίτητα στο αυτοκίνητο, καθώς με κάθε πρόσθετο γραμμάριο χρησιμοποιείται περισσότερο καύσιμο. Και μιλώντας για μείωση βάρους: Αφαιρείτε τη σχάρα οροφής και τη σχάρα ποδηλάτων όταν δεν σας χρειάζονται.

    2η ΣΥΜΒΟΥΛΗ:

    ΜΗ ΞΟΔΕΥΕΤΕ ΑΣΚΟΠΑ ΧΡΟΝΟ & ΚΑΥΣΙΜΟ!

    Οι σύγχρονοι κινητήρες δεν χρειάζονται προθέρμανση - έτσι καταναλώνεται καύσιμο άσκοπα. Είναι καλύτερα απλώς να μπείτε, να βάλετε μπροστά και να ξεκινήσετε!

  • 3η ΣΥΜΒΟΥΛΗ:

    ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΧΕΣΗ!

    Ένας απλός κανόνας για αλλαγή σχέσεων που εξοικονομεί καύσιμο: 30 χλμ./ώρα με 3η, 40 με 4η και ούτω καθεξής. Και όταν το φανάρι γίνεται πράσινο, μην ξεχνάτε: επιλέξτε 2η αφού διανύσετε το μήκος ενός αυτοκινήτου και κάντε ακόμα μεγαλύτερη οικονομία!

    4η ΣΥΜΒΟΥΛΗ:

    ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΤΕ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ!

    Για τις ευχάριστες πολυτέλειες συχνά απαιτούνται μεγάλες ποσότητες ενέργειας. Έτσι, χρησιμοποιείτε το σύστημα κλιματισμού, τη θέρμανση των καθισμάτων και άλλον ηλεκτρικό εξοπλισμό με σύνεση. Υπάρχουν και μικρά πράγματα που βοηθούν, όπως το να παρκάρετε σε σκιά και να ανοίγετε τα απέναντι παράθυρα όταν το αυτοκίνητο είναι ζεστό.

  • 5η ΣΥΜΒΟΥΛΗ:

    ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΗ ΡΟΗ!

    Τα συχνά φρεναρίσματα και επιταχύνσεις αυξάνουν άσκοπα την κατανάλωση. Καλύτερα είναι να προσαρμόζεστε στην κίνηση που υπάρχει μπροστά σας, προκειμένου να αποφεύγετε τις μη αποδοτικές συχνές στάσεις.

    6η ΣΥΜΒΟΥΛΗ:

    ΑΠΟΦΥΓΕΤΕ ΤΙΣ ΥΨΗΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ!

    Όλοι ξέρουμε ότι ο χρόνος είναι χρήμα, όμως στον αυτοκινητόδρομο η υπομονή ανταμείβει. Αυξάνοντας την ταχύτητά σας, αυξάνεται δυσανάλογα η κατανάλωση καυσίμου και το ρεζερβουάρ σας αδειάζει γρηγορότερα.

  • 7η ΣΥΜΒΟΥΛΗ:

    ΣΒΗΝΕΤΕ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ!

    Εάν πρέπει να σταματήσετε για περισσότερο από 10 δευτερόλεπτα, αξίζει να σβήσετε τον κινητήρα για να εξοικονομήσετε καύσιμα. Πάντως, πολλά οχήματα Opel ήδη διαθέτουν σύστημα που σβήνει και θέτει σε λειτουργία αυτόματα τον κινητήρα (start/stop).

    8η ΣΥΜΒΟΥΛΗ:

    ΌΧΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ!

    Θα πρέπει επίσης να φροντίζετε για τον τακτικό έλεγχο του αυτοκινήτου σας: μπορεί απλώς να χρειάζεστε νέο φίλτρο αέρα ή μπουζί, όμως, για να οδηγείτε αποδοτικά, κάθε εξάρτημα θα πρέπει να λειτουργεί σωστά. Επίσης: μην οδηγείτε με χαμηλή πίεση αέρα στα ελαστικά - έτσι αυξάνεται η αντίσταση κύλισης.

Επόμενο
Προηγούμενο
  • ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ

  • TIP 1 & 2

  • TIP 3 & 4

  • TIP 5 & 6

  • TIP 7 & 8

Επόμενο

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ.

Γιατί οι προδιαγραφές NEDC είναι παρωχημένες;

Οι κύκλος οδήγησης NEDC (Νέος Ευρωπαϊκός Κύκλος Οδήγησης) τέθηκε σε ισχύ το 1992 - έκτοτε, ωστόσο, τα αυτοκίνητα, οι δρόμοι και η συμπεριφορά των οδηγών έχουν αλλάξει. Ο κύκλος οδήγησης NEDC αποτελεί μια τεχνητή εργαστηριακή δοκιμή και χρησιμοποιείται αποκλειστικά για τη σύγκριση διαφορετικών οχημάτων, και όχι ως ένδειξη της φυσιολογικής κατανάλωσης. Αυτό σημαίνει ότι η πραγματική κατανάλωση συχνά είναι πολύ διαφορετική από τα στοιχεία που προκύπτουν βάσει του NEDC. Οι βασικοί λόγοι είναι οι εξής:

  • Το θεωρητικό προφίλ οδήγησης δεν αντιστοιχεί σε προφίλ πραγματικών χρηστών.
  • Η επιτάχυνση είναι ανεπαρκής.
  • Το όχημα σταματάει υπερβολικά συχνά.
  • Δεν περιλαμβάνονται υψηλότερες ταχύτητες, π.χ. σε αυτοκινητόδρομο. Έτσι, η μέση ταχύτητα που προκύπτει είναι υπερβολικά χαμηλή.
  • Τα σημεία αλλαγής σχέσεων γενικά ορίζονται με βάση τον τύπο του κιβωτίου ταχυτήτων, είναι δηλαδή τα ίδια για όλα τα αυτοκίνητα με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.
  • Ο προαιρετικός εξοπλισμός δεν λαμβάνεται υπ' όψιν.
Τι μετράει ο κύκλος οδήγησης NEDC;

Ο κύκλος οδήγησης NEDC είναι νομικά δεσμευτικός για όλα τα οχήματα από το 1992. Βασίζεται σε ένα κάπως θεωρητικό προφίλ οδήγησης και αποτελείται από δύο μέρη: στα πρώτα 13 λεπτά, προσομοιώνει την οδήγηση στην κυκλοφορία της πόλης, με συχνές στάσεις. Το δεύτερο τμήμα αντιστοιχεί σε μια διαδρομή εκτός πόλης, με μέγιστη ταχύτητα 120 χλμ./ώρα.

Ποιά είναι τα τέσσερα μέρη του κύκλου οδήγησης WLTP;

Προκειμένου οι τιμές κατανάλωσης να υπολογίζονται με πιο ρεαλιστικό τρόπο, ο κύκλος οδήγησης WLTP βασίζεται σε μια παγκόσμια στατιστική έρευνα πραγματικών προφίλ οδήγησης. Περιλαμβάνει τέσσερα μέρη με διαφορετική μέση ταχύτητα, η οποία γενικά είναι αντιπροσωπευτική αντίστοιχων προφίλ οδήγησης ανά τον κόσμο: χαμηλή, μέση, υψηλή και πολύ υψηλή. Κάθε φάση περιλαμβάνει διαφορετικές ποσότητες και βαθμούς επιτάχυνσης, φρεναρίσματος, σταματήματος κ.λπ. που αντιστοιχούν σε καθημερινές συνθήκες οδήγησης.

Ποιά είναι η διαφορά μεταξύ NEDC και WLTP;

Από τη θέσπιση του NEDC το 1992, τα αυτοκίνητα και το στυλ οδήγησης των ανθρώπων έχουν αλλάξει σημαντικά. Οι παράμετροι της δοκιμής κατά WLTP έχουν οριστεί εκ νέου, ώστε να αντιστοιχούν περισσότερο σε πραγματικές συνθήκες. Πλέον περιλαμβάνουν:

  • Μεγαλύτερους χρόνους κύκλου (30 λεπτά έναντι 20 λεπτών)
  • Μικρότερους χρόνους σταματήματος (13% έναντι 25%)
  • Μεγαλύτερες αποστάσεις (περίπου 23 χλμ. έναντι 11 χλμ.)
  • Υψηλότερες ταχύτητες (έως 130 χλμ./ώρα έναντι 120 χλμ./ώρα)
  • Σχεδόν 50% υψηλότερες μέσες ταχύτητες
  • Υψηλότερη μέγιστη επιτάχυνση και περισσότερες φάσεις επιτάχυνσης
  • Περίπου 20-30% υψηλότερη ισχύς οδήγησης βάσει των πιο δυναμικών συνθηκών οδήγησης
  • Ρεαλιστικότερος υπολογισμός της αντίστασης κατά την οδήγησης για τις δοκιμές κατανάλωσης καυσίμου
  • Λαμβάνεται υπ' όψιν ο προαιρετικός εξοπλισμός του οχήματος


Οι τιμές που προκύπτουν βάσει του κύκλου οδήγησης WLTP είναι συγκρίσιμες παγκοσμίως, ενώ οι τιμές βάσει του κύκλου NEDC ισχύουν μόνο για την Ευρώπη.

Close

Η τιμές κατανάλωσης που προβλέπονται στο "Νέο Ευρωπαϊκό Κύκλο Οδήγησης" (NEDC) είναι ακριβείς και εύκολα συγκρίσιμες, όμως δεν είναι απόλυτες. Από τη νομική θέσπιση του NEDC το 1992, τα αυτοκίνητα και το στυλ οδήγησης των ανθρώπων έχουν αλλάξει σημαντικά. Προκειμένου οι νέες συνθήκες να αντικατοπτρίζονται καλύτερα, οι παράμετροι δοκιμής ορίστηκαν εκ νέου στην "Παγκόσμια Εναρμονισμένη Διαδικασία Δοκιμών Ελαφρών Οχημάτων" (WLTP).

Πλέον λαμβάνονται υπ' όψιν τα εξής:

- Πιο ρεαλιστικές δυναμικές συνθήκες οδήγησης και εξωτερικές θερμοκρασίες
- Μεγαλύτερες αποστάσεις στις δοκιμές
- Υψηλότερη μέση και μέγιστη ταχύτητα
- Μικρότερες στάσεις
- Περισσότερα φρεναρίσματα και επιταχύνσεις

Η επίδραση του προαιρετικού εξοπλισμού επίσης παίζει ρόλο στον WLTP. Ο νέος κύκλος οδήγησης θα είναι νομικά υποχρεωτικός για όλους τους κατασκευαστές αυτοκινήτων από το φθινόπωρο του 2017.

Close

Ενώ ο ισχύων κύκλος NEDC προβλέπει τιμές "πόλης, εκτός πόλης και μεικτού κύκλου" με βάση ένα θεωρητικό προφίλ οδήγησης, ο κύκλος WLTP χρησιμοποιεί "πραγματικά" προφίλ οδήγησης που έχουν προκύψει από μια παγκόσμια στατιστική έρευνα. Ο κύκλος οδήγησης WLTP χωρίζεται σε τέσσερα τμήματα με διαφορετική μέση ταχύτητα: χαμηλή, μέση, υψηλή και πολύ υψηλή. Κάθε τμήμα περιλαμβάνει διάφορες φάσεις οδήγησης, επιταχύνσεις και φρεναρίσματα κ.λπ. που αντιστοιχούν σε προφίλ καθημερινής οδήγησης. Κάθε συνδυασμός κινητήρα/κιβωτίου ταχυτήτων δοκιμάζεται με τον πιο οικονομικό, καθώς και με τον πιο απαιτητικό εξοπλισμό του οχήματος από άποψη κατανάλωσης καυσίμου.

Ξεκινώντας με το Astra, η Opel θα δοκιμάσει όλα τα μοντέλα της με τη σειρά. Οι τιμές που δημοσιεύονται ορίζουν ένα εύρος από τη χαμηλότερη έως την υψηλότερη κατανάλωση για κάθε συνδυασμό κινητήρα/κιβωτίου ταχυτήτων μετάδοσης. Έτσι παρέχεται μια επαρκής ένδειξη της αναμενόμενης καθημερινής κατανάλωσης κάθε μοντέλου.

Σημείωση:
Οι τιμές βάσει του κύκλου οδήγησης WLTP υπολογίζονται σε έναν τυποποιημένο, προκαθορισμένο κύκλο οδήγησης σε ειδικές εγκαταστάσεις δοκιμών.

Close

Η καθημερινή κατανάλωση καυσίμου ενός οχήματος εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ατομική χρήση αλλά και το που κινείται : κίνηση στην πόλη ή εκτός πόλης. Οι διαφορές καλύπτονται με τον κύκλο οδήγησης WLTP. Αντί για τον υπολογισμό των τιμών "εντός πόλης, εκτός πόλης και σε μικτό κύκλο" (όπως προβλέπεται από τους κανονισμούς (ΕΚ) αριθ 715/2007 και 692/2008,) με βάση ένα πιο θεωρητικό προφίλ οδήγησης, ο κύκλος οδήγησης WLTP χρησιμοποιεί "πραγματικά" προφίλ οδήγησης που έχουν προκύψει από μια παγκόσμια στατιστική έρευνα. Ο κύκλος οδήγησης WLTP χωρίζεται σε τέσσερα τμήματα με διαφορετική μέση ταχύτητα: χαμηλή, μέση, υψηλή και πολύ υψηλή, που βασίζονται σε στατιστικές έρευνες

Οι τιμές που δημοσιοποιούνται για το Opel Astra από τον Ιουνίου του 2016 δείχνουν ένα εύρος που μπορεί να εξηγηθεί ως εξής: Η χαμηλότερη τιμή είναι η χαμηλότερη τιμή από τις τέσσερις φάσεις του WLTP, το Opel Astra οδηγείται με τις χαμηλότερες τιμές κατανάλωσης σε συνδυασμό με καθορισμένο κινητήρα / κιβώτιο ταχυτήτων. Η ανώτερη τιμή αντιπροσωπεύει την υψηλότερη τιμή από τις τέσσερις φάσεις του κύκλου WLTP, οδηγείται με τις υψηλότερες τιμές κατανάλωσης σε συνδυασμό με τον καθορισμένο κινητήρα / κιβώτιο ταχυτήτων. Οι τιμές που λαμβάνονται παρέχουν μια καλή επισκόπηση και μια χρήσιμη ένδειξη για την αναμενόμενη ημερήσια κατανάλωση.

Παρακαλώ σημειώστε ότι
οι τιμές με βάση τον κύκλο οδήγησης WLTP καθορίζεται χρησιμοποιώντας ένα πάγιο και προκαθορισμένο κύκλο οδήγησης σε μια πίστα δοκιμής.

Close

Ο κύκλος οδήγησης του WLTP (Worldwide Harmonized Light‐Duty Vehicles Test Procedure) καλύπτει βασικά σημεία του NEDC (Νέο Ευρωπαϊκό Κύκλο Οδήγησης). Η NECD είναι η τρέχουσα μέθοδος μέτρησης που προβλέπεται από τους κανονισμούς (ΕΚ) αριθ 715/2007 και 692/2008, και εξακολουθεί να είναι νομικά υποχρεωτική η δημοσίευση κατανάλωσης καυσίμου καθώς και οι τιμές των εκπομπών ρύπων αντίστοιχα. Ειδικότερα, το νέο προφίλ του κύκλου οδήγησης αντιστοιχεί περισσότερο στην καθημερινή λειτουργία, και δεν είναι μόνο μετρήσιμο για ένα συγκεκριμένο επίπεδο εξοπλισμού, αλλά λαμβάνει επίσης υπόψη και την επίδραση του προαιρετικού εξοπλισμού στην οδήγηση.

Η καθημερινή κατανάλωση καυσίμου ενός οχήματος εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ατομική χρήση αλλά και το που κινείται: κίνηση στην πόλη ή εκτός πόλης. Οι διαφορές καλύπτονται με τον κύκλο οδήγησης WLTP. Αντί για τον υπολογισμό των τιμών "εντός πόλης, εκτός πόλης και σε μικτό κύκλο" (όπως προβλέπεται από τους κανονισμούς (ΕΚ) αριθ 715/2007 και 692/2008,) με βάση ένα πιο θεωρητικό προφίλ οδήγησης, ο κύκλος οδήγησης WLTP χρησιμοποιεί "πραγματικά" προφίλ οδήγησης που έχουν προκύψει από μια παγκόσμια στατιστική έρευνα. Ο κύκλος οδήγησης WLTP χωρίζεται σε τέσσερα τμήματα με διαφορετική μέση ταχύτητα: χαμηλή, μέση, υψηλή και πολύ υψηλή, που βασίζονται σε στατιστικές έρευνες.

Οι τιμές που δημοσιοποιούνται για το Opel Astra από τον Ιουνίου του 2016 δείχνουν ένα εύρος που μπορεί να εξηγηθεί ως εξής: Η χαμηλότερη τιμή είναι η χαμηλότερη τιμή από τις τέσσερις φάσεις του WLTP, το Opel Astra οδηγείται με τις χαμηλότερες τιμές κατανάλωσης σε συνδυασμό με καθορισμένο κινητήρα / κιβώτιο ταχυτήτων. Η ανώτερη τιμή αντιπροσωπεύει την υψηλότερη τιμή από τις τέσσερις φάσεις του κύκλου WLTP, οδηγείται με τις υψηλότερες τιμές κατανάλωσης σε συνδυασμό με τον καθορισμένο κινητήρα / κιβώτιο ταχυτήτων. Οι τιμές που λαμβάνονται παρέχουν μια καλή επισκόπηση και μια χρήσιμη ένδειξη για την αναμενόμενη ημερήσια κατανάλωση.

Παρακαλώ σημειώστε ότι οι τιμές με βάση τον κύκλο οδήγησης WLTP καθορίζεται χρησιμοποιώντας ένα πάγιο και προκαθορισμένο κύκλο οδήγησης σε μια πίστα δοκιμής.