GT CONCEPT.

ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ.

Δείτε το video
Προηγούμενο
  • ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ: ΔΕΙΤΕ ΤΑ VIDEOS ΤΟΥ GT

Επόμενο
Προηγούμενο
Επόμενο
  • GT CONCEPT ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΠΝΕΕΙ.

    Απέριττο σχήμα που κοιτάζει τολμηρά προς το μέλλον. Μόνο με τα βασικά. Χωρίς χειρολαβές στις πόρτες, χωρίς εξωτερικούς καθρέφτες, χωρίς υαλοκαθαριστήρες. Το Opel GT Concept: μια νέα έκφραση του αγνού πάθους για οδήγηση.

  • ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ.

    Η Opel ήταν η πρώτη κατασκευάστρια αυτοκινήτων που επέδειξε τη δύναμή της στην καινοτομία, με ένα πρωτότυπο που είχε ήδη δημιουργήσει εξ ολοκλήρου στις δικές της εγκαταστάσεις σχεδιασμού. "Πέρα από τη φανταστική του εμφάνιση, το σπορ αυτοκίνητο της Opel σχεδιάστηκε κυρίως για να εντυπωσιάσει με την άρτια αεροδυναμική του", εξηγεί ο Erhard Schnell, σχεδιαστής του GT την εποχή εκείνη. Ακόμα και οι προβολείς ήταν καλυμμένοι, ώστε να μειώνεται η αεροδυναμική αντίσταση.

  • ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.

    Το μακρύ καπό, η απουσία καπό χώρου αποσκευών, οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης στο κέντρο και το όνομα παραπέμπουν στο σύνολό τους στο αρχικό Experimental GT του 1965. Πέρα από αυτά, το Opel GT δεν έχει άλλα σχεδιαστικά στοιχεία ρετρό.

  • ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΠΟΡ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.

    Υπετροφοδοτούμενος κινητήρας στο κέντρο και πίσω κίνηση. Χαμηλό κέντρο βάρους στη μέση του αυτοκινήτου, για σπορ ακρίβεια διεύθυνσης και εξαιρετικό κράτημα στις στροφές.

  • ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ GT CONCEPT.

    Πατώντας το touchpad στην οροφή, ανοίγουν διάπλατα οι ηλεκτρικές πόρτες. Στο εσωτερικό υπάρχουν πολλές περισσότερες εκπλήξεις. Όπως οι οθόνες με εικόνα από κάμερα, αντί για καθρέφτες. Σύντομα έρχεται και μια πρώτη ματιά στο εσωτερικό. Τα πάντα θα αποκαλυφθούν στην 86η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης (3 έως 13 Μαρτίου 2016).

Προηγούμενο
Επόμενο
  • ΑΝΟΘΕΥΤΗ
    ΟΔΗΓΙΚΗ ΑΔΡΕΝΑΛΙΝΗ.

    Αφήστε το Opel GT Concept να εμπνεύσει εσάς και όλες σας τις αισθήσεις. Είναι κάτι παραπάνω από το εσωτερικό ενός σπορ αυτοκινήτου, είναι η εικόνα του μέλλοντος που θα φέρει κοντά τον άνθρωπο με τη μηχανή.

  • ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ
    ΑΠΟΣΠΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ.

    Νιώστε την απόλυτη χάρη και αύρα που προσφέρει το εσωτερικό του GT Concept. Καθαρές δομές από αλουμίνιο συνδυάζονται με ανάλαφρες σμιλευμένες γραμμές, δημιουργώντας συνειρμούς για την εποχή του μέλλοντος.

  • ΓΙΝΕΤΕ ΕΝΑ
    ΜΕ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ.

    Συνδεθείτε με το ολιστικό περιβάλλον του εσωτερικού και αφήστε το GT Concept να μάθει τις προτιμήσεις σας, ώστε να το απολαύσετε ανεμπόδιστα.

  • Ο ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ ΣΑΣ.

    Η έκτη αίσθηση του GT Concept, για την οποία φροντίζει μια σειρά από εξωτερικές κάμερες, αποτελεί τον φύλακα άγγελό σας. Είτε βιώνετε την αδρεναλίνη στη γρήγορη οδήγηση, είτε κινείστε αργά σε δύσκολες συνθήκες, το GT Concept προσέχει την κάθε σας κίνηση.

  • ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ
    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ.

    Οι εντυπωσιακές κόκκινες ζάντες του Opel GT Concept αντικατοπτρίζονται στους μηχανισμούς συγκράτησης των κόκκινων ζωνών ασφαλείας. Η σχεδίαση που συγκινεί γίνεται τέχνη εν κινήσει.

Προηγούμενο
Επόμενο
Προηγούμενο
  • mobile

    EXPERIMENTAL GT

    Όραμα

    Το GT Experimental, το οποίο αποκαλύφθηκε στην IAA το 1965, είχε τέτοια επιτυχία που 3 χρόνια μετά το πρωτότυπο πέρασε στην παραγωγή. Ήταν το πρώτο ευρωπαϊκό πρωτότυπο που πέρασε στην κανονική παραγωγή θέτοντας τα πρότυπα στον κλάδο, για να ακολουθήσουν την Opel και άλλοι ευρωπαίοι κατασκευαστές που στη συνέχεια ανέπτυξαν και παρουσίασαν τα δικά τους πρωτότυπα.

  • mobile

    EXPERIMENTAL GT

    Τεχνολογία
    Η Opel ήταν η πρώτη κατασκευάστρια αυτοκινήτων που επέδειξε τη δύναμή της στην καινοτομία, με ένα πρωτότυπο που είχε ήδη δημιουργήσει εξ ολοκλήρου στις δικές της εγκαταστάσεις σχεδιασμού. "Πέρα από τη φανταστική του εμφάνιση, το σπορ αυτοκίνητο της Opel σχεδιάστηκε κυρίως για να εντυπωσιάσει με την άρτια αεροδυναμική του", εξηγεί ο Erhard Schnell, σχεδιαστής του GT την εποχή εκείνη. Ακόμα και οι προβολείς ήταν καλυμμένοι, ώστε να μειώνεται η αεροδυναμική αντίσταση.

  • mobile

    EXPERIMENTAL GT

    Εξωτερικό
    Το σχεδιαστικό στυλ του εξωτερικού συχνά αποκαλείται "σχήμα μπουκαλιού Coca Cola", παραπέμποντας στη σχεδίαση που είχαν οι Corvette εκείνη την εποχή. Το κομψό μπροστινό μέρος με κρυφούς προβολείς, οι λεπτές αιχμές στην περιοχή της πόρτας, τα φουσκωτά πίσω φτερά που "έρρεαν" προς το πίσω μέρος με έντονες διαχωριστές αιχμές και τα στρογγυλά πίσω φώτα ήταν τα στοιχεία που ξεχώριζαν στη σχεδίαση ενός αυτοκινήτου που έγινε σχεδιαστικό σύμβολο της εποχής του.

  • mobile

    EXPERIMENTAL GT

    Εσωτερικό
    Το cockpit ήταν λειτουργικό και ασυνήθιστα ευρύχωρο, με τα όργανα σε ένα εντυπωσιακό ταμπλό που ολοκληρωνόταν με τους διακόπτες δύο θέσεων και το σπορ τιμόνι. Η εταζέρα στο πίσω μέρος της καμπίνας ήταν προσβάσιμη από τις πόρτες, ενώ η ρεζέρβα και ο γρύλος βρίσκονταν πίσω της, κάτω από ένα αναδιπλούμενο κάλυμμα.

Επόμενο
Προηγούμενο
  • ΟΡΑΜΑ

  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΟΨΗ

  • ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΟΨΗ

Επόμενο
Προηγούμενο
  • mobile

    OPEL GT2

    Όραμα
    Το Opel GT2 κατέπληξε το κοινό στην Έκθεση IAA του 1975, με το φουτουριστικό σφηνοειδές σχήμα και τις συρόμενες πόρτες του. Εξέφραζε την ιδέα ενός νέου, εξορθολογισμένου πρωτοτύπου με μεγαλύτερη αποδοτικότητα - τόσο στην κατανάλωση καυσίμου, όσο και στην αεροδυναμική. Ταυτόχρονα, οι απαιτήσεις ασφάλειας και άνεσης των πελατών αυξάνονταν. Η πειστική απάντηση της Opel στις τάσεις αυτές ήταν το GT2.

  • mobile

    OPEL GT2

    Τεχνολογία
    Η αεροδυναμικά βελτιστοποιημένη σχεδίαση του Opel GT2 αποτελούσε εγγύηση χαμηλής κατανάλωσης, βέλτιστων επιδόσεων και άνεσης. Ο αεροδυναμικός του συντελεστής ήταν 0,326, ξεπερνώντας κατά 16,6% το εξίσου αεροδυναμικά εκπληκτικό Experimental GT.

  • mobile

    OPEL GT2

    Εξωτερικό
    Η εικόνα του GT2 είναι άκρως φουτουριστική, με την κομψή σφηνοειδή του μορφή και τους χωνευτούς του προβολείς. Το πιο ενδιαφέρον του χαρακτηριστικό ήταν οι εντυπωσιακές του συρόμενες πόρτες, με ράγες που δεν φαίνονταν. Ο μηχανισμός ανοίγματος βρισκόταν μέσα στο περίβλημα του εσωτερικού καθρέφτη.

  • mobile

    OPEL GT2

    Εσωτερικό
    Το εσωτερικό επίσης ήταν μπροστά από την εποχή του: καθίσματα με εξαερισμό και, για πρώτη φορά, ψηφιακά όργανα αντί για συμβατικά, καθώς και υπολογιστής ταξιδίου. Με το GT, το σχεδιαστικό τμήμα της Opel μας παρουσίασε τότε το μέλλον του αυτοκινήτου που ζούμε σήμερα.

Επόμενο
Προηγούμενο
  • VISION

  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

  • ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΟΨΗ

  • ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΟΨΗ

Επόμενο