Γνήσια Αξεσουάρ & Ελαστικά Opel

ΓΝΗΣΙΟΙ ΤΡΟΧΟΙ & ΕΛΑΣΤΙΚΑ OPEL.

Αναβαθμίστε τις επιδόσεις και το στυλ του αυτοκινήτου σας με ένα νέο σετ τροχών Opel και να είστε βέβαιοι ότι κάνετε τη σωστή επιλογή. Εδώ θα βρείτε μία μεγάλη ποικιλία ελαστικών, ζαντών και όλων των σχετικών υπηρεσιών. Και επιπλέον πολλές χρήσιμες συμβουλές για τα ελαστικά.

Κερδίστε τις εντυπώσεις με Γνήσιες Ζάντες Αλουμινίου Opel

Οι ζάντες αλουμινίου χαρίζουν στο αυτοκίνητό σας μία ξεχωριστή εμφάνιση και όχι μόνο: Λόγω μικρότερου βάρους μειώνεται η μη αναρτώμενη μάζα, βελτιώνοντας έτσι την απόδοση των αμορτισέρ, τη συμπεριφορά και τις επιδόσεις του αυτοκινήτου γενικότερα. Η Opel προσφέρει μία σειρά πολυτελών ζαντών αλουμινίου 15 – 19 ιντσών, τέλεια εναρμονισμένων με το αυτοκίνητό σας. Εσείς, απλά επιλέγετε το σχέδιο.

Το πρόγραμμα επώνυμων ελαστικών της Opel

Ανεξάρτητα από το είδος ελαστικών που αναζητάτε, ήρθατε στο σωστό μέρος. Η πλούσια προϊοντική γκάμα μας περιλαμβάνει επώνυμα ελαστικά κορυφαίων κατασκευαστών. Και μάλιστα σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές.

Τροχοί Opel Design για το χειμώνα

Ο χειμώνας είναι προ των πυλών και οι ζάντες και τα ελαστικά Opel Design σύντομα θα είναι διαθέσιμα. Ξεχάστε τις αδιάφορες, μαύρες ατσάλινες ζάντες. Η ασορτί χρώματος αλουμινίου ζάντα επισφραγίζει το στυλ του Opel σας.

Είναι καλό να γνωρίζετε για τροχούς & ελαστικά

Ακολουθούν συμβουλές για μεγαλύτερη ασφάλεια κατά την αλλαγή και αποθήκευσης ελαστικών, και πιο ενδιαφέροντα θέματα σε ό,τι αφορά τους τροχούς.

ΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΕΖΟΝ.

Οι Εξουσιοδοτημένοι Επισκευαστές Opel προσφέρουν υπηρεσίες ελαστικών και ζαντών γρήγορα και σε προσιτή τιμή. Ζητήστε μία προσφορά κόστους.

Τα ελαστικά είναι ο σημαντικότερος σύνδεσμος μεταξύ δρόμου και αυτοκινήτου, αλλά σπάνια απολαμβάνουν τη φροντίδα που τους αξίζει. Αυτό το κεφάλαιο περιέχει πολλές συμβουλές για την ασφάλεια, την αλλαγή και φύλαξη των ελαστικών και ενδιαφέροντα θέματα για τις ζάντες. 

Κωδικοί ελαστικών

Προφανώς τα έχετε ξαναδεί: τα νούμερα και τα γράμματα στο προφίλ ενός ελαστικού. Όμως λίγοι γνωρίζουν τι πραγματικά σημαίνουν. Η αλήθεια είναι ότι αποκαλύπτουν πολλά σημαντικά δεδομένα για την ηλικία του ελαστικού, ή τη μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα. Ένας συνηθισμένος κωδικός ελαστικού είναι π.χ 205/55 R 16 91 V .

Βάθος πέλματος

Αν φρενάρετε σε βρεγμένο δρόμο, η διαφορά ενός μόνο χιλιοστού στο βάθος του πέλματος μπορεί να αυξήσει την απόσταση ακινητοποίησης κατά αρκετά μέτρα. Σας συμβουλεύουμε να κάνετε τακτικά το τεστ με ένα κέρμα του 1 Ευρώ. Η χρυσή στεφάνη είναι πρόχειρο μέτρο σύγκρισης. Εάν βρίσκεται σχεδόν στο ίδιο επίπεδο με το πέλμα, τότε το βάθος πέλματος είναι περίπου 3,5 mm. Και παρόλο που ο νόμος επιβάλλει ελάχιστο βάθος πέλματος 1,6 mm, κορυφαίοι κατασκευαστές ελαστικών συνιστούν αλλαγή από τα 3 mm.

Αυτός ο πίνακας εξηγεί γιατί:

  • Επιρροή βάθους πέλματος – θερινά ελαστικά
  • Φρενάρισμα από 100 km/h στα 60 km/h

Πίεση ελαστικών

Πρέπει οπωσδήποτε να έχετε την κατάλληλη πίεση στα ελαστικά σας. Ελέγχετε την πίεση των ελαστικών ανά τακτά διαστήματα. Η σωστή πίεση είναι απαραίτητη για άνετα ταξίδια, χαμηλή φθορά και βέλτιστη κατανάλωση. Οι συνιστώμενες πιέσεις του κατασκευαστή αναγράφονται είτε στο πορτάκι του ρεζερβουάρ είτε σε μία ετικέτα στο πλαίσιο της πόρτας.
Η επιρροή της πίεσης ελαστικών σε:
Η πίεση ελαστικών είναι:
too high correct 0.2 bars higher
too high
Χιλιομετρική κάλυψη
- - + + - - -
Σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες
- - + + + + +
Ικανότητα φορτίου
- - + + +
+ +
Αντίσταση κύλισης
- - + + +
+ +
Άνεση
+ + + - - -
Υδρολίσθηση
- + + +
+
Οδηγική ευστάθεια
- - + + +
+
Κατευθυντικότητα
- - + + + -

Επίσης προσέχετε τα εξής:

 

  • Μετράτε την πίεση με κρύα ελαστικά
  • Ποτέ μη ρυθμίζετε την πίεση ενός ζεστού ελαστικού (η αύξηση της πίεσης κατά τη διάρκεια της οδήγησης είναι συνηθισμένη)
  • Η πίεση πρέπει να είναι ίδια στα ελαστικά του ιδίου άξονα, αλλά μπορεί να διαφέρει μεταξύ εμπρός και πίσω αξόνων
  • Για προστασία των βαλβίδων από τη σκόνη και τους ρύπους ελέγχετε αν τα καπάκια των βαλβίδων είναι σφιχτά βιδωμένα
  • Αντικαταστήστε αμέσως τα καπάκια βαλβίδων που λείπουν

Ημερομηνία λήξης

Δεν έχουν μόνο τα φαγητά ημερομηνία λήξης. Πρέπει να ελέγχετε την ημερομηνία λήξης και στα ελαστικά σας. Το υλικό του ελαστικού πέρα από την καταπόνηση της καθημερινής οδήγησης υπόκειται και σε μία φυσική διαδικασία γήρανσης. Ένα σωστά συντηρημένο, αχρησιμοποίητο ελαστικό μπορεί να θεωρείται καινούργιο μέχρι την ηλικία των πέντε ετών, αλλά όχι περισσότερο. Οι βασικοί κανόνες είναι: από την ηλικία των έξι ετών, πρέπει να προσέχετε ιδιαίτερα τα μεταχειρισμένα ελαστικά – ανάλογα με τα χιλιόμετρα που έχουν διανύσει. Μία δεκαετία σηματοδοτεί το τέλος της λειτουργικής ζωής τους: το ελαστικό στην περίπτωση αυτή, αν όχι νωρίτερα, αποτελεί κίνδυνο για την ασφάλειά σας. Η ένδειξη DOT σας λέει πόσο παλιό είναι ένα ελαστικό. Τα πρώτα δύο ψηφία του τετραψήφιου αριθμού αντιπροσωπεύουν την ημερολογιακή εβδομάδα και τα δύο τελευταία ψηφία δείχνουν το έτος κατασκευής. Επομένως, ένα ελαστικό που φέρει τον αριθμό 0603 κατασκευάστηκε το Φεβρουάριο του 2003.

Πλεονεκτήματα θερινών/χειμερινών ελαστικών

Δεν χρειάζεται να παρακολουθείτε τα δελτία καιρού για να το καταλάβετε: τα καλοκαίρια είναι πάντα πιο θερμά και οι χειμώνες πιο κρύοι – τουλάχιστον στο δικό μας ημισφαίριο. Όμως ποια η διαφορά μεταξύ θερινών και χειμερινών ελαστικών; Απάντηση: Είναι θέμα μίγματος υλικού. Η γόμα ενός ελαστικού χιονιού είναι πιο μαλακή και προσφέρει καλύτερη πρόσφυση σε χαμηλότερες θερμοκρασίες. Σε υψηλότερες θερμοκρασίες από 7° C περίπου – αυτό το είδος γόμας φθείρεται ευκολότερα και πρέπει να αλλάζετε τα ελαστικά σας σε θερινά. Η σκληρότερη γόμα ενός θερινού ελαστικού είναι ιδανική για υψηλότερες θερμοκρασίες. Εγγυάται καλή πρόσφυση σε πιο μαλακή άσφαλτο και μειώνει τις αποστάσεις ακινητοποίησης.

Συγκριτικό φρεναρίσματος/ καλοκαιρινό-χειμερινό ελαστικό

Το καλοκαιρινό ελαστικό χρειάζεται 4,8 μέτρα λιγότερη απόσταση για την ακινητοποίηση του οχήματος, σε φρενάρισμα από τα 90 χλμ/ω στα 20 χλμ/ώ, για όχημα με ABS. Η απόσταση αυτή είναι ίση με το μήκος ενός Opel Astra.

Προστασία ελαστικών

Για να αυξήσετε τη διάρκεια ζωής των ελαστικών σας, πρέπει να προσέχετε τα παρακάτω, πέραν του τακτικού ελέγχου της πίεσης και του βάθους πέλματος:

 

  • Αποφύγετε την επαφή με λιπαντικά, καύσιμα, γράσα ή χημικά: αυτά μπορεί να κάνουν τη γόμα εύθραυστη και διαπερατή στο νερό
  • Αν πρέπει να ανέβετε ή να κατέβετε από ένα πεζοδρόμιο, κάντε το αργά και σε αμβλεία γωνία
  • Να απευθύνεστε πάντα σε ειδικό όταν ανακαλύπτετε ζημιά σε ένα ελαστικό
  • Διατηρείτε μία ελάχιστη απόσταση 20 cm όταν καθαρίζετε το αυτοκίνητο με πιεστικά
  • Να θυμάστε πάντα ότι η οποιαδήποτε ζημιά συμβαίνει στα ελαστικά σας δεν αποκαθίσταται

Αποθήκευση ελαστικών

Λογικό είναι να φροντίζετε τα ελαστικά που φορά το αυτοκίνητό σας. Αλλά δεν μπορείτε απλά να στοιβάζετε τα ελαστικά που αντικαθιστάτε στο υπόγειο και να τα αφήνετε στην τύχη τους. Στην περίπτωση αυτή, πρέπει να λαμβάνετε υπόψη τα εξής:

 

  • Επισημαίνετε πάντα τα ελαστικά που αφαιρείτε με κιμωλία (π.χ. ΕΔ για εμπρός δεξί και ΠΑ για πίσω αριστερό)
  • Καθαρίζετε προσεκτικά τα ελαστικά για να αφαιρέσετε τα χαλίκια
  • Αποθηκεύετε τα ελαστικά σε στεγνό, σκοτεινό και δροσερό μέρος
  • Για παράδειγμα, πρέπει να αποθηκεύετε ελαστικά με τις ζάντες τους επίπεδα σε μία ξύλινη παλέτα ή κρεμασμένα

Χιλιομετρική κάλυψη

Τα ελαστικά δεν αρκεί να έχουν απλά τη σωστή πίεση, το επιτρεπόμενο βάθος πέλματος και την επαγγελματική αποθήκευση. Στην ουσία, υπάρχουν μερικά τρικ που σας βοηθούν να βελτιστοποιείτε τη χιλιομετρική τους κάλυψη. Για παράδειγμα, ξέρατε ότι οι τροχοί του κινητήριου άξονα φθείρονται ταχύτερα; Στην αλλαγή ελαστικών, οι Εξουσιοδοτημένοι Επισκευαστές Opel αλλάζουν πάντα θέσεις στα ελαστικά από τον εμπρός στον πίσω άξονα και αντίστροφα. Μόνο με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζεται ομοιόμορφη φθορά. Τέλος, τα ελαστικά που αποθηκεύονται πρέπει να ζυγοσταθμίζονται για την αποφυγή της φθοράς των εξαρτημάτων του οχήματος.

Τοποθέτηση

Η τοποθέτηση ελαστικών είναι επίσης δουλειά ειδικών. Οι Εξουσιοδοτημένοι Επισκευαστές Opel έχουν τα κατάλληλα εργαλεία και τον τεχνικό εξοπλισμό για σωστή τοποθέτηση και άριστες επιδόσεις. Αν τοποθετείτε τα ελαστικά σας λανθασμένα ή χρησιμοποιείτε κατσαβίδι στη διαδικασία αυτή, ίσως βλάψετε όχι μόνο το ελαστικό αλλά και τον εαυτό σας.

Καθάρισμα

Πιστεύετε ότι τα ελαστικά είναι πάντα βρόμικα και δεν υπάρχει ανάγκη να τα καθαρίσετε; Λάθος! Είναι απαραίτητο να καθαρίζετε τα ελαστικά σας και όχι μόνο πριν την αποθήκευση. Η καλύτερη μέθοδος είναι να χρησιμοποιήσετε καθαρό νερό και λίγο σαπούνι ή απορρυπαντικό. Καυστικά καθαριστικά, διαλύματα ή λάδια καταστρέφουν τη γόμα του ελαστικού. Και αν χρησιμοποιείτε πιεστικά καθαρισμού φροντίστε να είστε σε απόσταση τουλάχιστον 20 εκατοστών από το ελαστικό. 

Ρεζέρβα

Πολλοί οδηγοί βιώνουν μία δυσάρεστη έκπληξη αν κλατάρει το ελαστικό τους. Η ρεζέρβα είναι ξεφούσκωτη ή ακατάλληλη επειδή χρησιμοποιεί διαφορετικό αριθμό μπουλονιών σε σχέση με τις νέες σας ζάντες αλουμινίου. Σ’ αυτή την περίπτωση, στον επόμενο έλεγχο λαδιού, επιθεωρείστε τη ρεζέρβα σας. Είναι η πίεση του ελαστικού σωστή; Ο αριθμός οπών είναι ίδιος με των άλλων τροχών; Και τέλος πληροί το ελαστικό τις νόμιμες απαιτήσεις βάθους πέλματος;

Αντικατάσταση ελαστικών

Οι συμβουλές μας σίγουρα θα σας βοηθήσουν να παρατείνετε τη διάρκεια ζωής των ελαστικών σας. Αλλά ακόμα και το πιο καλοσυντηρημένο ελαστικό τελικά φθείρεται. Και υπάρχουν αρκετά σημεία που πρέπει να προσέξετε όταν αντικαθιστάτε ένα ελαστικό:

 

  • Χρησιμοποιείτε μόνο τις διαστάσεις και προδιαγραφές που αναφέρονται στα έγγραφα του αυτοκινήτου σας
  • Ελαστικά που δεν περιλαμβάνονται στα έγγραφα του αυτοκινήτου σας χρειάζονται έγκριση ΚΤΕΟ
  • Ποτέ μη χρησιμοποιείτε ελαστικά διαφορετικών προδιαγραφών και κατασκευαστών ταυτόχρονα (αυτό μπορεί να μειώσει την απόδοση στο φρενάρισμα και τις επιδόσεις)
  • Αντικαταστήστε και τη ρεζέρβα αν είναι δυνατόν
  • Τουλάχιστον αντικαταστήστε και τα δύο ελαστικά στον ίδιο άξονα
  • Αντικαταστήστε τις βαλβίδες όταν αντικαθιστάτε τα ελαστικά
  • Προσέξτε πάντα τις κατευθύνσεις περιστροφής

Καινούργια ελαστικά

Ακόμα κι αν οι τιμές μεταχειρισμένων ελαστικών φαίνονται ελκυστικές – τα καινούργια ελαστικά είναι πάντα προτιμητέα. Εκτός του ότι είναι πιο αθόρυβα, προσφέρουν μεγαλύτερη άνεση και εγγυώνται μέγιστη ασφάλεια χάρη στο μεγαλύτερο βάθος πέλματος. Ακόμα και τα αναγομωμένα ελαστικά μπορεί να έχουν εσωτερική ζημιά που στη χειρότερη περίπτωση μπορεί να προκαλέσει κλατάρισμα.

Συμβουλή: Όπως ακριβώς ο κινητήρας έτσι και τα ελαστικά χρειάζονται ροντάρισμα "στρώσιμο". Φροντίστε να οδηγείτε τα πρώτα 200 – 300 χιλιόμετρα με μέτριες ταχύτητες για να πατήσει σωστά το πέλμα των καινούργιων ελαστικών.

Ελαστικά Run-flat με Λειτουργία Ασφαλείας

Ζάντες & Ελαστικά Opel - Πάντα σε κίνηση: Η Opel λανσάρισε την τρέχουσα προηγμένη τεχνολογία ελαστικών για τα Astra H, Corsa D και Zafira B (πλην των μοντέλων LPG) προαιρετικά με το Model Year 2006: Ελαστικά Run-flat. Τα ελαστικά Run-flat έχουν μία ειδική λειτουργία ασφαλείας. Αυτό σημαίνει ότι ακόμα κι αν το ελαστικό αρχίσει να χάνει αέρα, το αυτοκίνητο παραμένει υπό έλεγχο. Ακόμα και συστήματα ασφαλείας όπως τα ABS και ESP λειτουργούν αξιόπιστα. Τέλος τα ελαστικά run-flat είναι τα μόνο που επιτρέπουν τη συνέχιση του ταξιδιού για 80 km ακόμα – με μέγιστη ταχύτητα μέχρι 80 km/h σε περίπτωση κλαταρίσματος. Μήπως πρέπει να αλλάξετε τώρα; Με τα ελαστικά run-flat μπορείτε να είστε σίγουροι ότι θα φτάσετε στον προορισμό σας.

Πώς λειτουργούν

Τα ελαστικά run-flat έχουν ενισχυμένα, ανθεκτικά πλευρικά τοιχώματα που υποστηρίζουν τη ζάντα. Η ενισχυμένη έδραση εμποδίζει την αποκόλληση του ελαστικού από τη ζάντα. Επομένως, τα ελαστικά run-flat είναι κατάλληλα μόνο για οχήματα με σύστημα ελέγχου πίεσης αέρα και ESP. Κάτι επίσης σημαντικό είναι ότι πρέπει να τοποθετούνται σε γνήσιες ζάντες ελαφρού κράματος Opel. Οι Εξουσιοδοτημένοι Επισκευαστές Opel θα χαρούν να σας συμβουλεύσουν. Και κάτι ακόμα: προσφέρουμε επίσης σετ χειμερινών ελαστικών και ζαντών με τεχνολογία run-flat για τη χειμερινή σεζόν. 

Βρείτε ένα Διανομέα Opel