Skip To Content
Συχνές ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις 

myOpel app

1. Σε ποιους τύπους κινητών τηλεφώνων είναι διαθέσιμη η εφαρμογή myOpel app          

Η εφαρμογή myOpel app είναι διαθέσιμη με συσκευές Android και iOS.

 

 

2. Πως μπορώ να κατεβάσω και να εγκαταστήσω την εφαρμογή myOpel app?    

Η εφαρμογή myOpel app είναι διαθέσιμη μέσα από το Google Play Store και το  Apple App Store

 

3. Ποιες ακριβώς πληροφορίες του οχήματός μου εμφανίζονται στην εφαρμογή myOpel app?     

Αμέσως μόλις το κινητό σας τηλέφωνο συνδεθεί μέσω Bluetooth με το αυτοκίνητο, αφού έχετε ήδη κατεβάσει την εφαρμογή myOpel app ενημερώνεστε για τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου σας, τα επίπεδα και τη μέση κατανάλωση καυσίμου. Επιπλέον, θα λάβετε μήνυμα υπενθύμισης για το επόμενο σέρβις καθώς επίσης και ενημερωτικό μήνυμα σε περίπτωση που ανιχνευθεί κάποιο τεχνικό  πρόβλημα στο όχημά σας.

 

4. Ποιες ακριβώς πληροφορίες των διαδρομών μου εμφανίζονται στην εφαρμογή myOpel app?     

Η εφαρμογή myOpel app μπορεί να σας ενημερώσει για την ώρα αναχώρησης και άφιξης, για τη διάρκεια της διαδρομής, καθώς και λεπτομέρειες του ταξιδιού σας, όπως απόσταση, μέση ταχύτητα, κατανάλωση, την τελευταία θέση του οχήματός σας, ώρα αναχώρησης και διεύθυνση της τοποθεσίας σας. Επιπλέον, η εφαρμογή σας παρέχει έναν οδηγό του οχήματός σας και καθοδήγηση τελευταίων χιλιομέτρων.

 OpelConnect

1. Τι είναι το OpelConnect?

Η υπηρεσία OpelConnect είναι ένας νέος τρόπος να παραμείνετε συνδεδεμένοι και ασφαλείς στο δρόμο. Τα συστήματα έξυπνης τεχνολογίας είναι πάντα εκεί για να σας βοηθήσουν, ενώ οι υπηρεσίες ασφάλειας και καινοτομίας σας κρατούν ασφαλείς και μετατρέπουν κάθε μετακίνησή σας σε κάτι συναρπαστικό. 

 

2. Ποιες υπηρεσίες διατίθενται με το OpelConnect?

Η Κλήση Έκτακτης Ανάγκης e-Call και η Κλήση λόγω Βλάβης b-Call είναι οι υπηρεσίες του OpelConnect που είναι διαθέσιμες αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα στα μοντέλα Corsa, Grandland X, Crossland X, Combo, Vivaro και Zafira Life. Η Κλήση Έκτακτης Ανάγκης e-Call θα είναι διαθέσιμη στο Astra εντός του πρώτου εξαμήνου του 2020.

 

3. Ποια μοντέλα διατίθενται με το OpelConnect?

Τα Corsa, Grandland X, Crossland X, Combo, Vivaro και Zafira Life διατίθενται με τις υπηρεσίες Κλήσης Έκτακτης Ανάγκης e-Call και Κλήσης λόγω Βλάβης b-Call του OpelConnect. Το Astra, εντός του πρώτου εξαμήνου του 2020, θα διατίθεται με την υπηρεσία Κλήσης Έκτακτης Ανάγκης e-Call.

 

4. Είναι όλες οι υπηρεσίες διαθέσιμες σε όλα τα μοντέλα?

Η διαθεσιμότητα των υπηρεσιών διαφέρει μεταξύ των χωρών και των μοντέλων. Με την ενεργοποίηση του λογαριασμού σας και την είσοδό σας στο OpelConnect Store, μπορείτε να προσθέσετε το πλαίσιο του οχήματός σας και να ενημερωθείτε για το ποιες υπηρεσίες είναι διαθέσιμες στο όχημά σας.

 

5. Μπορώ να έχω το OpelConnect στο αυτοκίνητό μου?

Το OpelConnect δεν μπορεί να τοποθετηθεί εκ των υστέρων σε αυτοκίνητα που έχουν ήδη παραχθεί χωρίς τον εξοπλισμό από το εργοστάσιο.

 

6. Πώς θα ξεκινήσω να χρησιμοποιώ το OpelConnect?       

Με την αγορά του αυτοκινήτου σας, το οποίο διαθέτει OpelConnect, πρέπει να κάνετε εγγραφή και να ενεργοποιήσετε τις υπηρεσίες. Μετά την προ-εγγραφή σας από το Διανομέα, θα λάβετε email από την Opel. Απλά πατήστε το σύνδεσμο για να ολοκληρώσετε τη διαδικασία ενεργοποίησης. Μπορείτε επίσης να μεταβείτε στο myOpel, μέσω του συνδέσμου https://my.opel.gr και, από εκεί, να ενεργοποιήσετε ένα λογαριασμό. Εναλλακτικά μπορείτε να ενεργοποιήσετε το λογαριασμό σας μέσω της εφαρμογής  myOpel app ή απευθείας από το  OpelConnect Store https://connect.opel.gr/.

 

7. Πρέπει να κάνω εγγραφή για να χρησιμοποιήσω τις υπηρεσίες OpelConnect?

Με εξαίρεση τις υπηρεσίες Κλήσης Έκτακτης Ανάγκης e-Call και Κλήσης λόγω Βλάβης b-Call, πρέπει να προχωρήσετε σε εγγραφή ώστε να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις υπόλοιπες υπηρεσίες.  Οι υπηρεσίες Κλήσης Έκτακτης Ανάγκης e-Call και Κλήσης λόγω Βλάβης b-Call είναι άμεσα διαθέσιμες με την παράδοση του αυτοκινήτου σας. Εφαρμογή όρων και προϋποθέσεων.

 

8. Πώς μπορώ να έχω πρόσβαση στο λογαριασμό μου?

Με την ενεργοποίηση του λογαριασμού σας, μπορείτε να συνδεθείτε και να έχετε πρόσβαση στο λογαριασμό σας μέσω του myOpel web, της εφαρμογής myOpel app ή του  OpelConnect Store.

 

9. Η διεύθυνση του e-mail μου άλλαξε. Πώς μπορώ να αλλάξω το e-mail του λογαριασμού μου?

Μπορείτε να αλλάξετε το e-mail σας στη σελίδα του myOpel, ή στην εφαρμογή myOpel app ή στο OpelConnect store. Συνδεθείτε με το υπάρχον e-mail σας και password, στη συνέχεια πηγαίνετε στο "ο λογαριασμός μου" και αλλάξτε τα στοιχεία σας. Το νέο σας e-mail θα ενημερωθεί αυτόματα και στις τρεις εφαρμογές - σελίδα myOpel, εφαρμογή myOpel app και OpelConnect.

OpelConnect Store

1. Τι είναι το OpelConnect Store?

Το OpelConnect Store είναι μια ιστοσελίδα της Opel που αφορά στις υπηρεσίες συνδεσιμότητας. Από τη σελίδα αυτή μπορείτε να πάρετε πληροφορίες για τις προσφορές aftersales και επιπλέον μπορείτε να διαχειριστείτε όλες τις υπηρεσίες συνδεσιμότητας (όπως εγγραφή, ενεργοποίηση service και αγορά). Μπορείτε να συνδεθείτε με το OpelConnect Store είτε μέσω της σελίδας myOpel είτε μέσω της εφαρμογής myOpel app.

2. Πως μπορώ να ενεργοποιήσω τις υπηρεσίες?  

Για ενεργοποίηση των υπηρεσιών επισκεφθείτε τη σελίδα OpelConnect Store στη διεύθυνση https://connect.opel.gr/ και συνδεθείτε με το λογαριασμό σας. Σε περίπτωση που δεν έχετε ήδη λογαριασμό, μπορείτε να δημιουργήσετε ή να εγγραφείτε στο https://my.opel.gr.  Λεπτομέρειες για το πώς μπορείτε να ενεργοποιήσετε έναν λογαριασμό, να ενεργοποιήσετε ή να αγοράσετε κάποια υπηρεσία μπορείτε να βρείτε εδώ

 

3. Όλες οι υπηρεσίες ενεργοποιούνται από το  Opel/Connect Store?         

Εκτός των υπηρεσιών emergency (e-Call) και  breakdown (b-Call), οι οποίες είναι ενεργοποιημένες με την αγορά του οχήματός σας, όλες οι υπόλοιπες υπηρεσίες πρέπει να ενεργοποιηθούν μέσα από το OpelConnect Store. Η υπηρεσία e-Call είναι σχεδιασμένη ώστε να στέλνει τα στοιχεία σας στις υπηρεσίες διάσωσης, μόνο σε περίπτωση ανάγκης. Η υπηρεσία b-Call, η οποία ισχύει για τον πρώτο χρόνο κυκλοφορίας του οχήματος, ενεργοποιείται μόνο μηχανικά από το όχημά σας και η χρήση της είναι δική σας απόφαση. Για την υπηρεσία b-call μπορείτε να μεταβάλετε τα προσωπικά σας δεδομένα και να αποφασίσετε ποια θέλετε να αποστείλετε, σε περίπτωση που προχωρήσετε στη χρήση της.

 

4. Πώς μπορώ να ακυρώσω μια υπηρεσία?

Σε περίπτωση που επιθυμείτε ακύρωση κάποιας υπηρεσίας, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών. Λεπτομέρειες επικοινωνίας στο τέλος της ενότητας. Ο σύμβουλος του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών θα ανοίξει ένα ticket και θα χειριστεί την υπόθεσή σας. Παρακαλούμε σημειώστε ότι σε περίπτωση που έχετε ήδη προχωρήσει σε αγορά υπηρεσίας,  η πιστωτική σας κάρτα θα πιστωθεί μετά την πάροδο 15 ημερών. Εντός των 15 ημερών το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να ακυρώσει την αγορά. Μετά την πάροδο των 15 ημερών δεν είναι πλέον δυνατή αποζημίωση. Παρακαλώ σημειώστε ότι η ακύρωση του οχήματος από το λογαριασμό σας δεν ακυρώνει την υπηρεσία.

 

5. Μπορώ να προσθέσω περισσότερα οχήματα στο λογαριασμό μου στο OpelConnect Store?

Ναι, μπορείτε να έχετε μέχρι 10 οχήματα στο λογαριασμό σας. Συνδεθείτε με το λογαριασμό σας και εισάγετε τον αριθμό πλαισίου του οχήματος στην ειδική ενότητα. Το νέο όχημα θα προστεθεί αυτόματα στο λογαριασμό σας.

 

6. Πως μπορώ να αφαιρέσω το λογαριασμό μου από το OpelConnect Store?        

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αφαιρέσετε ή να αλλάξετε τις πληροφορίες σας, θα πρέπει να συνδεθείτε με το OpelConnect Store, με το  e-mail και το password που έχετε ορίσει κατά την εγγραφή σας. Στη συνέχεια μπορείτε να αφαιρέσετε τις πληροφορίες που επιθυμείτε από το προφίλ σας από την ενότητα  “ο λογαριασμός μου”. Για να απενεργοποιήσετε μόνιμα το λογαριασμό σας καθώς και όλα τα στοιχεία που σχετίζονται με αυτόν, θα πρέπει να στείλετε e-mail with με το αίτημά σας στο: privacyrights@opel.com. Παρακαλούμε σημειώστε ότι αφαιρώντας το λογαριασμό σας από το OpelConnect account θα αφαιρεθεί και από τη σελίδα myOpel και από την εφαρμογή myOpel app

 

7.  Σκοπεύω να πουλήσω το αυτοκίνητό μου. Ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσω σχετικά με το Opel Connect?

Απαντ: Σε περίπτωση που έχετε ενεργοποιήσει την υπηρεσία Κατάστασης Οχήματος, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών και ακυρώσετε την υπηρεσία. Για όλες τις άλλες υπηρεσίες, αρκεί να αφαιρέσετε το όχημα από το λογαριασμό σας. Παρακαλούμε επίσης όπως διαβάσετε τους όρους & προϋποθέσεις που αφορούν στη συγκεκριμένη υπηρεσία.

 

Κλήση Έκτακτης Ανάγκης (e-Call)

1. Πως είναι δυνατή η αυτόματη ενεργοποίηση της κλήσης έκτακτης ανάγκης (e-Call)?

Η κλήση έκτακτης ανάγκης (e-Call) ενεργοποιείται αυτόματα όταν παραστεί ανάγκη. Με την ενεργοποίηση των αερόσακων ή των προεντατήρων των ζωνών ασφαλείας το αυτοκίνητο συνδέεται άμεσα με το Κέντρο Κλήσεων Έκτακτης Ανάγκης 112 (24/7).

 

2. Μπορώ να ενεργοποιήσω την κλήση έκτακτης ανάγκης (e-Call) μηχανικά?       

Η κλήση έκτακτης ανάγκης (e-Call) μπορεί να ενεργοποιηθεί μηχανικά πιέζοντας παρατεταμένα το κόκκινο κουμπί SOS. Μπορείτε να ενεργοποιήσετε κλήση έκτακτης ανάγκης (e-Call) σε περίπτωση που το όχημά σας εμπλακεί σε ατύχημα ή σε περίπτωση που είστε μάρτυρας ατυχήματος και χρειαστεί να βοηθήσετε.

 

3. Που ακριβώς θα συνδεθώ όταν ενεργοποιηθεί η κλήση έκτακτης ανάγκης (e-Call)?      

Η κλήση έκτακτης ανάγκης (e-Call) σας συνδέει με το πλησιέστερο τοπικό κέντρο κλήσης έκτακτων αναγκών (112), το οποίο αποστέλει βοήθεια (σωστικά συνεργεία) όπως απαιτείται ανάλογα με τη φύση της ανάγκης.

 

4. Ποια είναι τα στοιχεία που αποστέλλονται από το όχημά μου?

Για την κλήση έκτακτης ανάγκης (e-Call) αποστέλλεται ο ‘ελάχιστος αριθμός δεδομένων’, ο οποίος έχει οριστεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση, που περιλαμβάνει την ακριβή τοποθεσία του οχήματος κατά τη στιγμή του ατυχήματος, τον τρόπο ενεργοποίησης (μηχανικά ή αυτόματα), τον αριθμό πλαισίου και τον τύπο του οχήματος, την ώρα ενεργοποίησης της κλήσης, και την κατεύθυνση της κίνησης του οχήματος. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε αυτοκινητόδρομους διαφορετικών κατευθύνσεων.

 

 

5. Πως ακριβώς θα χρησιμοποιηθούν τα δεδομένα που αποστέλλονται από το όχημά μου?

              

Τα δεδομένα θα χρησιμοποιηθούν από τα συνεργεία διάσωσης, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ή όταν η ζωή σας βρίσκεται σε κίνδυνο ή από την ομάδα της αποκατάστασης βλάβης σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος, ώστε να σας παραχθεί βοήθεια το συντομότερο δυνατόν.

 

6. Σε ποιες περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης μπορώ να πιέσω το κουμπί SOS?         

Η υπηρεσία έκτακτης ανάγκης (e-Call) μπορεί να σας παρέχει βοήθεια σε οποιαδήποτε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ή όταν η ζωή σας βρίσκεται σε κίνδυνο, εντός του οχήματος. Είτε το όχημά σας έχει εμπλακεί σε ατύχημα, είτε υπάρχει ιατρική ανάγκη, είτε είστε μάρτυρας σε ατύχημα που έχει προκληθεί σε άλλο όχημα και επιθυμείτε να καλέσετε τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης , απλά πιέστε το κόκκινο κουμπί SOS, για περισσότερα από 2 δευτερόλεπτα.

 

7. Τι θα συμβεί αν πιέσω κατά λάθος το κόκκινο κουμπί SOS?      

Ενδεχομένως ορισμένες φορές να συμβεί και δεν αποτελεί πρόβλημα. Σε περίπτωση που πατήσετε κατά λάθος το κόκκινο κουμπί, μπορείτε να το πατήσετε για δεύτερη φορά, ώστε να τερματιστεί η κλήση. Εάν έχετε ήδη συνδεθεί μπορείτε να το εξηγήσετε στον εκπρόσωπο του κέντρου κλήσεων έκτακτης ανάγκης. 

 

8. Τι θα συμβεί σε περίπτωση που δεν μπορώ να μιλήσω στον εκπρόσωπο του κέντρου κλήσεων έκτακτης ανάγκης ή σε περίπτωση που δεν με καταλαβαίνει?             

Με την κλήση έκτακτης ανάγκης θα συνδεθείτε με το  πλησιέστερο κέντρο κλήσεων έκτακτης ανάγκης. Ο εκπρόσωπος του κέντρου θα σας μιλήσει στην τοπική γλώσσα. Σε περίπτωση που κανένας επιβάτης του οχήματος δεν είναι σε θέση να μιλήσει, π.χ. λόγω τραυματισμού ή δεν είναι σε θέση να καταλάβει, τότε αποστέλλονται τα ‘Ελάχιστα απαραίτητα στοιχεία’ ώστε να είναι δυνατή η αποστολή των ομάδων διάσωσης στη θέση που βρίσκεται το όχημά σας. Σε περίπτωση που ο εκπρόσωπος του κέντρου δεν μιλάει την γλώσσα σας προσπαθήστε να μιλήσετε αγγλικά.

 

9. Υπάρχει περίπτωση η υπηρεσία κλήσεων έκτακτης ανάγκης (e-Call) να μη λειτουργεί?              

Οι κλήσεις έκτακτης ανάγκης (e-Call) και κλήσεις λόγω βλάβης βασίζονται σε δίκτυα ασύρματης επικοινωνίας και σε δορυφορικά συστήματα. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ίσως υπάρχουν απομακρυσμένες περιοχές,  στις οποίες οι υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης (e-Call) & βλάβης (b-Call) να μην έχουν σήμα και να μην είναι δυνατόν να πραγματοποιηθούν.

 

10. Για την υπηρεσία κλήσεων έκτακτης ανάγκης (e-Call) χρειάζεται να διαθέτω κινητό τηλέφωνο ή επιπλέον κάρτα SIM?         

Όχι, το αυτοκίνητο είναι ήδη εξοπλισμένο με κάρτα  SIM, για τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης (e-Call) και βλάβης (b-Call). Δεν είναι απαραίτητο το κινητό τηλέφωνο.

 

11. Η υπηρεσία κλήσεων έκτακτης ανάγκης (e-Call) λειτουργεί ακόμα και όταν το όχημά μου είναι παρκαρισμένο και ο κινητήρας δεν είναι σε λειτουργία?

Οι υπηρεσίες ενεργοποιούνται όταν πιέσετε τα αντίστοιχα κουμπιά που βρίσκονται στο όχημά σας - κόκκινο κουμπί SOS για τις κλήσεις έκτακτης ανάγκης (e-Call) και μαύρο κουμπί service για  την υπηρεσία βλάβης (b-Call). Αυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί ακόμα και όταν ο κινητήρας δεν είναι σε λειτουργία.  Η αυτόματη ενεργοποίηση της κλήσης έκτακτης ανάγκης (e-Call) ενεργοποιείται με την ενεργοποίηση των αερόσακων ή των προεντατήρων των ζωνών ασφαλείας. Για την αυτόματη ενεργοποίηση ο κινητήρας πρέπει να βρίσκεται σε κατάσταση λειτουργίας.

 

12. Μπορώ να χρησιμοποιήσω το κόκκινο κουμπί SOS και για άλλους σκοπούς, όταν π.χ. χρειάζομαι κάποια πληροφορία ή συμβουλή?

Το κόκκινο κουμπί μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε μόνο για καταστάσεις έκτακτης ανάγκης όπως ατυχήματα, ιατρική ανάγκη ή απειλής της ζωής σας. Η χρήση του κόκκινου κουμπιού SOS για άλλους σκοπούς θεωρείται κατάχρηση και μπορεί να τιμωρηθεί.

Κλήση λόγω βλάβης (b-Call) (διαθέσιμη για το πρώτο έτος)

1. Πως ακριβώς λειτουργεί η κλήση λόγω βλάβης (b-Call)?            

Πιέζοντας το μαύρο κουμπί service (δίπλα στο κόκκινο κουμπί SOS) για περισσότερα από 2 δευτερόλεπτα, θα συνδεθείτε με την οδική βοήθεια (Opel Assistance) της χώρας πρώτης ταξινόμησης του οχήματος. Σε περίπτωση που το όχημα βρίσκεται εκτός της χώρας ταξινόμησης, η οδική βοήθεια της χώρας ταξινόμησης του οχήματος θα επικοινωνήσει με την οδική βοήθεια της χώρας που βρίσκεται το όχημά σας, ώστε να οργανωθεί η αποστολή οδικής βοήθειας.

 

2. Ποια είναι τα στοιχεία που αποστέλλονται από το όχημά μου?

Όπως και στην κλήση έκτακτης ανάγκης (e-Call) ‘ελάχιστος αριθμός δεδομένων’, ο οποίος έχει οριστεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση, που περιλαμβάνει την ακριβή τοποθεσία του οχήματος τη στιγμή της βλάβης, τον αριθμό πλαισίου και τον τύπο του οχήματος, την ώρα ενεργοποίησης της κλήσης, και την κατεύθυνση της κίνησης του οχήματος. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε αυτοκινητόδρομους διαφορετικών κατευθύνσεων. Για την κλήση λόγω βλάβης (e-Call) ενδεχομένως να αποσταλούν επιπλέον πληροφορίες, οι οποίες είναι απαραίτητες στην ομάδα αποκατάστασης της βλάβης ώστε να μπορούν να αποκαταστήσουν τη βλάβη του οχήματός σας.

 

3. Μπορώ να αποφασίσω ποια ακριβώς δεδομένα θα αποσταλούν από το όχημά μου?  

Μπορείτε να ορίσετε τα προσωπικά σας δεδομένα από το αυτοκίνητό σας. Ανάλογα με το σύστημα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας του οχήματός σας μπορείτε να ορίσετε τα δεδομένα που θα αποστέλλονται σε περίπτωση κλήσης λόγω βλάβης (b-Call)

 

4. Σε ποιες ακριβώς περιπτώσεις βλάβης μπορώ να πιέσω το μαύρο κουμπί?       

Μπορείτε να κάνετε χρήση της κλήσης λόγω βλάβης (b-Call) σε περίπτωση μη σωστής λειτουργίας του οχήματός σας, η οποία οφείλεται σε μηχανική ή ηλεκτρική βλάβη, σε βλάβη λόγω ατυχήματος, μείωση της ισχύος της μπαταρίας ή σπάσιμο κλειδιού.

 

5. Μπορώ να κάνω χρήση του μαύρου κουμπιού service και για άλλους σκοπούς, οι οποίοι δεν σχετίζονται με βλάβη?        

Μπορείτε να κάνετε χρήση του μαύρου κουμπιού μόνο σε περίπτωση βλάβης. Καμιά άλλη υπηρεσία δεν παρέχεται μέσω του κέντρου οδικής βοήθειας.

 

6. Υπάρχει περίπτωση η υπηρεσία κλήσεων οδικής βοήθειας (b-Call) να μη λειτουργεί?  

Οι κλήσεις έκτακτης ανάγκης (e-Call) και κλήσεις λόγω βλάβης βασίζονται σε δίκτυα ασύρματης επικοινωνίας και σε δορυφορικά συστήματα. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ίσως υπάρχουν απομακρυσμένες περιοχές,  στις οποίες οι υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης (e-Call) & βλάβης (b-Call) να μην έχουν σήμα και να μην είναι δυνατόν να πραγματοποιηθούν.

 

7. Για την υπηρεσία κλήσεων λόγω βλάβης (b-Call) χρειάζεται να διαθέτω κινητό τηλέφωνο ή επιπλέον κάρτα SIM?

Όχι, το αυτοκίνητο είναι ήδη εξοπλισμένο με κάρτα  SIM, για τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης (e-Call) και βλάβης (b-Call). Δεν είναι απαραίτητο το κινητό τηλέφωνο.

 

8. Ποιος επιβαρύνεται με το κόστος της οδικής βοήθειας?              

Η υπηρεσία κλήσεων λόγω βλάβης ισχύει για το πρώτο έτος κυκλοφορίας του οχήματος, που το όχημα βρίσκεται στην περίοδο κάλυψης  της Opel Assistance, οπότε ο εκπρόσωπος θα αποστείλει ειδική ομάδα επαγγελματιών χωρίς χρέωση. Μπορείτε να ενημερωθείτε από το βιβλίο service του οχήματός σας αναλυτική περιγραφή των υπηρεσιών που δικαιούστε. 

Διαχείριση Διαδρομών

1. Δεν εμφανίζεται η σωστή θέση του οχήματος. Ποιος είναι ο λόγος γι’αυτό?      

Το όχημα υποβάλει αυτόματα την πληροφορία στο  smartphone και στην εφαρμογή myOpel/Vauxhall app. Σε περίπτωση που κάποιος άλλος/άλλοι οδηγούν το αυτοκίνητο, τότε στο smartphone και στην εφαρμογή myOpel/Vauxhall app εμφανίζεται η τοποθεσία του τελευταίου οδηγού.

 

2. Η εφαρμογή έχει τη δυνατότητα να με καθοδηγήσει προς το αυτοκίνητο?        

Ναι, η εφαρμογή myOpel/myVauxhall app διαθέτει λειτουργία καθοδήγησης προς το αυτοκίνητο (guide-to-car), καθώς επίσης και καθοδήγηση “τελευταίου χιλιομέτρου”προς το αυτοκίνητο, σε περίπτωση που ο προορισμός σας είναι περιοχή πεζόδρομου ή όταν έχετε παρκάρει το αυτοκίνητό σας.  

e-Remote Control

1. Ποιες λειτουργίες προσφέρει η υπηρεσία e-Remote Control;

Με την υπηρεσία e-Remote control μπορείτε,μέσω της εφαρμογής myOpel app,  να ελέγξετε την κατάσταση της μπαταρίας και την αυτονομία του ηλεκτρικού σας οχήματος. Όταν το αυτοκίνητο φορτίζει μπορείτε να ενημερώνεστε για την ταχύτητα φόρτισης και τον υπολειπόμενο χρόνο φόρτισης. Μπορείτε να διαχειριστείτε τη φόρτιση αλλάζοντας από άμεση σε προγραμματισμένη φόρτιση σε συγκεκριμένη ώρα. Τέλος, μπορείτε να ελέγξετε την προ-θέρμανση της καμπίνας του οχήματος ή να προγραμματίσετε καθημερινή ώρα προθέρμανσης, ώστε, με την είσοδό σας στο αυτοκίνητο, να έχετε άνετη θερμοκρασία στην καμπίνα.

 

2. Όταν συνδέω το αυτοκίνητό μου σε πρίζα, ξεκινά άμεσα η φόρτιση; Πως μπορώ να σταματήσω ή να αναβάλω τη φόρτιση;

Μπορείτε να διαχειριστείτε τη φόρτιση μέσω της εφαρμογής myOpel app. Επιλέξτε αναβολή φόρτισης και προγραμματίστε συγκεκριμένη ώρα. Η φόρτιση του αυτοκινήτου σταματά και συνεχίζει την ώρα που έχετε ορίσει.

 

3. Μπορώ να σταματήσω, απομακρυσμένα, τη φόρτιση μέσω της λειτουργίας e-Remote Control;

Η λειτουργία e-Remote Control σας επιτρέπει να διαχειριστείτε την εκκίνηση και τον τερματισμό της φόρτισης, όταν βρίσκεστε μακριά από το αυτοκίνητο. Μπορείτε επίσης να σταματήσετε τη φόρτιση ενεργοποιώντας την αναβολή φόρτισης μέσω της εφαρμογής myOpel app. Τότε, η φόρτιση θα συνεχιστεί την ώρα που έχετε προγραμματίσει.

4. Η εφαρμογή myOpel app θα με ενημερώσει αμέσως μόλις το αυτοκίνητό μου φορτίσει πλήρως ή σε περίπτωση που η φόρτιση σταματήσει ακούσια;

Βεβαίως, θα ειδοποιηθείτε όταν η κατάσταση της μπαταρίας σας φθάσει στο 100%. Μέσω της εφαρμογής myOpel app μπορείτε να ορίσετε χαμηλότερο επίπεδο μπαταρίας (π.χ. 80%), ώστε να μειώσετε το χρόνο φόρτισης. Εάν η φόρτιση σταματήσει αναπάντεχα, όπως σε περίπτωση μείωσης της τάσης του ρεύματος ή αποσύνδεσης του οχήματός σας θα λάβετε ενημερωτικό μήνυμα.

 

5. Έχω μειωμένο τιμολόγιο για κατανάλωση κατά τη διάρκεια της νύχτας. Πως μπορώ να προγραμματίσω την φόρτιση του αυτοκινήτου μου, ώστε να μειώσω το κόστος;

Μπορείτε να διαχειριστείτε τη φόρτιση του αυτοκινήτου σας εύκολα μέσω της εφαρμογής myOpel app. Μπορείτε να αναβάλλετε τη φόρτιση και να την προγραμματίσετε ώστε να ταιριάζει με τις καθημερινές σας συνήθειες ή να επωφεληθείτε από τις μειωμένες τιμολογήσεις.

 

6. Η λειτουργία e-Remote Control μου επιτρέπει να αποφασίσω μια συγκεκριμένη θερμοκρασία όταν κάνω χρήση του κλιματιστικού;

Μπορείτε να πετύχετε την ιδανική  θερμοκρασία στην καμπίνα του οχήματός σας, μέσω της θέρμανσης ή μέσω της ψύξης, ανάλογα με την εξωτερική θερμοκρασία – κρύος ή ζεστός καιρός .

 

7. Πόσος χρόνος χρειάζεται για την θέρμανση ή την ψύξη του αυτοκινήτου μου μέσω της λειτουργίας e-Remote control;

Η διάρκεια εξαρτάται κυρίως από την εξωτερική θερμοκρασία και τη θερμοκρασία της καμπίνας. Όταν θέσετε σε λειτουργία το πρόγραμμα προθέρμανσης, η διαδικασία θέρμανσης ή ψύξης ξεκινάει 45 λεπτά πριν την προγραμματισμένη ώρα, έτσι ώστε να επιτευχθεί μια άνετη θερμοκρασία και συνεχίζει για άλλα 10 λεπτά. Αμέσως μόλις ξεκλειδώσετε το όχημά σας, η προθέρμανση σταματάει αυτόματα.

 

8. Οι λειτουργίες του e-Remote Control επηρεάζουν την αυτονομία του αυτοκινήτου μου;

Η θέρμανση ή η ψύξη της καμπίνας καταναλώνει αρκετή ενέργεια. Η χρήση του κλιματισμού (ψύξη, θέρμανση) όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε στάση και παράλληλα φορτίζει βελτιώνει την αυτονομία. Η επίτευξη της ιδανικής θερμοκρασίας στην καμπίνα πριν ξεκινήσετε τη διαδρομή σας, βελτιστοποιεί την αυτονομία. Η διαδικασία της προθέρμανσης μπορεί να ξεκινήσει, σύμφωνα με τις καθημερινές σας συνήθειες μέσω της εφαρμογής myOpel app.

 

9. Η χρήση του κλιματιστικού ή άλλου εξοπλισμού μπορεί να επηρεάσει την αυτονομία του αυτοκινήτου μου;

Ο κλιματισμός ή άλλος εξοπλισμός όπως το σύστημα Infotainment, τα φώτα, οι υαλοκαθαριστήρες ή η θέρμανση των καθισμάτων καταναλώνουν ενέργεια και επομένως η χρήση τους μειώνει την αυτονομία. Αντί να προσπαθείτε να επιτύχετε την ιδανική θερμοκρασία στο εσωτερικό, αφού  έχετε μπει στο όχημά σας, θέτοντας το air condition στη μέγιστη σκάλα, μπορείτε να κάνετε  χρήση της λειτουργίας e-Remote Control, θερμαίνοντας ή ψύχοντας σταδιακά το αυτοκίνητο πριν μπείτε σε αυτό και ενώ βρίσκεται σταματημένο και φορτίζει. Μπορείτε να εξοικονομήσετε ενέργεια ώστε να μη μειώσετε την αυτονομία, καθώς το εσωτερικό του αυτοκινήτου θα έχει την ιδανική θερμοκρασία ενώ βρίσκεται σε φόρτιση.

 

10. Πως μπορώ να έχω πρόσβαση στο αυτοκίνητό μου μέσω της εφαρμογής myOpel app;

Η λειτουργία e-Remote Control σας επιτρέπει να διαχειριστείτε την εκκίνηση και τον τερματισμό της φόρτισης, όταν βρίσκεστε μακριά από το αυτοκίνητο. Μπορείτε επίσης να σταματήσετε τη φόρτιση ενεργοποιώντας την αναβολή φόρτισης μέσω της εφαρμογής myOpel app. H φόρτιση θα συνεχιστεί την ώρα που έχετε προγραμματίσει.

 

11. Μπορώ να κάνω χρήση της λειτουργία e-Remote Control από διαφορετικά smartphones;

Ναι, μπορείτε να κάνετε χρήση από πολλές συσκευές smartphones, αρκεί να χρησιμοποιείτε τον ίδιο λογαριασμό και να επαναλάβετε τη διαδικασία ενεργοποίησης όταν συνδέσετε το smartphone και το κλειδί σας μέσω του Bluetooth του αυτοκινήτου σας. Επιπλέον, ο κάτοχος της πρώτης συσκευής που ολοκλήρωσε τη διαδικασία ενεργοποίησης για πρώτη φορά, θα πρέπει να εγκρίνει τη χρήση δεύτερης συσκευής.

e-ROUTES

1. Τι είναι το e-ROUTES?

 

Το e-ROUTES είναι μια εφαρμογή πλοήγησης smartphone για ηλεκτρικά οχήματα, με δυνατότητα αντικατάστασης μέσω Android Auto και CarPlay. Εμφανίζει τους διαθέσιμους σταθμούς που βρίσκονται κοντά και σας βοηθά να προγραμματίσετε τα ταξίδια σας, προτείνοντας τις καλύτερες στάσεις φόρτισης κατά μήκος της διαδρομής και τον βέλτιστο χρόνο φόρτισης για κάθε στάση. Τα ταξίδια σας προσαρμόζονται διαρκώς στις συνθήκες, καθώς η εφαρμογή λαμβάνει υπόψη τις συνθήκες σε πραγματικό χρόνο (πληροφορίες για την κυκλοφορία, διαθεσιμότητα σταθμών φόρτισης, καιρικές συνθήκες, κατάσταση φόρτισης κ.λπ.)

 

2. Είναι το όχημά μου συμβατό με το e-ROUTES;

 

Επί του παρόντος, το e-ROUTES είναι διαθέσιμο μόνο για ορισμένα ηλεκτρικά οχήματα. Για να επαληθεύσετε την επιλεξιμότητα, συνδεθείτε στην εφαρμογή MyOpel ή στο SAMS και ελέγξτε τον κατάλογο των διαθέσιμων υπηρεσιών για το όχημά σας. e-ROUTES μπορεί να εμφανίζεται ως μεμονωμένη υπηρεσία ή ως λειτουργία μέσα στο Connect PLUS. Εάν το e-ROUTES εμφανίζεται με οποιαδήποτε μορφή, τότε το όχημά σας είναι επιλέξιμο.

 

3. Είναι το smartphone μου συμβατό με το e-ROUTES;

 

Για να μάθετε αν το smartphone σας είναι συμβατό, αναζητήστε το e-ROUTES στο Apple Store ή στο Google Play. Μόλις βρείτε την εφαρμογή, πατήστε ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ για να ελέγξετε ποιο λειτουργικό σύστημα απαιτείται. Εάν το smartphone σας διαθέτει αυτό το σύστημα ή μια νεότερη έκδοση, τότε είναι συμβατό.

 

 4. Πού μπορώ να ενημερωθώ για τις τιμές και να εγγραφώ στο e-ROUTES;

 

Επισκεφθείτε το SAMS και συνδεθείτε με το λογαριασμό σας MyOpel για να βρείτε πληροφορίες σχετικά με τις τιμές και τον τρόπο εγγραφής.

 

5. Έχω ήδη συμβόλαιο που περιλαμβάνει e-ROUTES. Πώς μπορώ να αρχίσω να χρησιμοποιώ την εφαρμογή e-ROUTES;

 

Μόλις εγγραφείτε σε μια σύμβαση που περιλαμβάνει e-ROUTES στο SAMS, πρέπει να ολοκληρώσετε τη διαδικασία σύνδεσης στην εφαρμογή MyOpel. Εάν το έχετε ήδη κάνει αυτό για κάποια άλλη υπηρεσία/λειτουργία, δεν χρειάζεται να το κάνετε ξανά.

Στη συνέχεια, μεταβείτε στο Apple Store ή στο Google Play και κατεβάστε το e-ROUTES. Επιλέξτε BRAND, εισαγάγετε τα διαπιστευτήριά σας MyOpel και πατήστε στο log in για να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε το e-ROUTES.

 

6.  Έχω δύο οχήματα που είναι συμβατά με το e-ROUTES, μπορώ να χρησιμοποιήσω την ίδια εφαρμογή και για τα δύο οχήματα;

 

Ναι, μπορείτε.

Εάν και τα δύο οχήματα είναι της ίδιας μάρκας: Αφού επιλέξετε τη μάρκα και συνδεθείτε στην εφαρμογή, μπορείτε να αλλάξετε το προτιμώμενο όχημα πατώντας "Αλλαγή οχήματος".

Εάν τα οχήματα είναι από διαφορετικές μάρκες: επιλέξτε τη μάρκα που θέλετε να χρησιμοποιήσετε εκείνη τη στιγμή και συνδεθείτε με τον αντίστοιχο λογαριασμό της μάρκας. Για να αλλάξετε σε όχημα από άλλη μάρκα, αποσυνδεθείτε και επιλέξτε την άλλη μάρκα, συνδεόμενοι με τον αντίστοιχο λογαριασμό.

 

7. Είμαι ήδη συνδεδεμένος στην εφαρμογή e-ROUTES. Πώς μπορώ να τη χρησιμοποιήσω;

 

Βρείτε κοντινούς σταθμούς φόρτισης

Το e-ROUTES ανιχνεύει αυτόματα τον τύπο της πρίζας σας και εμφανίζει τους κοντινούς σταθμούς φόρτισης (σε ακτίνα 10 χιλιομέτρων) και τα στοιχεία τους (συμπεριλαμβανομένης της διαθεσιμότητας), ακόμη και κατά την οδήγηση χωρίς να έχει οριστεί κάποια διαδρομή.

Τροποποιήστε τις προτιμήσεις της μπαταρίας σας

Το e-ROUTES ανιχνεύει αυτόματα τη στάθμη της μπαταρίας σας (ενδέχεται να χρειαστεί έως και 1 λεπτό για να ενημερωθεί με τα πιο πρόσφατα δεδομένα, ανάλογα με το πόσο καλή είναι η σύνδεσή σας). Μπορείτε να τροποποιήσετε χειροκίνητα τις ακόλουθες παραμέτρους:

-Στάθμη μπαταρίας κατά την αναχώρηση

-Ελάχιστο επίπεδο μπαταρίας στον προορισμό

-Ελάχιστη στάθμη μπαταρίας στο σταθμό φόρτισης

-Μέγιστη στάθμη μπαταρίας

 

Σημειώστε ότι η αλλαγή αυτών των ρυθμίσεων δεν θα έχει άμεσο αντίκτυπο στο όχημά σας, καθώς το e-ROUTES δεν ελέγχει τη φόρτιση του οχήματός σας. Για παράδειγμα, εάν ορίσετε ως μέγιστη στάθμη μπαταρίας το 80% και αφήσετε το όχημά σας να φορτίζει κατά τη διάρκεια της νύχτας, η εφαρμογή δεν θα εμποδίσει το όχημα να φτάσει στο 100%.

 

Τροποποίηση των ρυθμίσεων πλοήγησης

Μπορείτε να επιλέξετε να αποφύγετε τα διόδια, τα φέρι μποτ και τους αυτοκινητόδρομους. Επίσης, μπορείτε να ενεργοποιήσετε ειδοποιήσεις για κάμερες ταχύτητας* και φωνητικές ενδείξεις.

*Παρακαλείστε να σημειώσετε ότι οι ειδοποιήσεις για τις κάμερες ταχύτητας δεν επιτρέπονται στη Γερμανία.

 

Βελτιστοποιήστε τις στάσεις φόρτισης

Εάν σχεδιάζετε ένα μεγάλο ταξίδι, μπορείτε να τροποποιήσετε τη συχνότητα/διάρκεια των στάσεων φόρτισης πατώντας στο "Βελτιστοποίηση για". Μπορείτε να επιλέξετε μεταξύ μικρότερων στάσεων, μεγαλύτερων στάσεων και βέλτιστης διαδρομής (πιο αποδοτική διαδρομή για τη μείωση του συνολικού χρόνου ταξιδιού).

 

Παρουσιάστε έναν προορισμό και σχεδιάστε το ταξίδι σας

Όταν εισαγάγετε έναν προορισμό, το e-ROUTES θα σας δείξει τους σταθμούς φόρτισης στους οποίους πρέπει να σταματήσετε για να ολοκληρώσετε το ταξίδι με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Η εφαρμογή λαμβάνει υπόψη τις προτιμήσεις σας για τη μπαταρία, την πλοήγηση και τη βελτιστοποίηση και, για κάθε στάση, θα σας ενημερώσει για πόσο χρόνο θα πρέπει να φορτίσετε.

Μπορείτε επίσης να επιλέξετε μια εναλλακτική διαδρομή (όταν είναι διαθέσιμη) ή να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις μπαταρίας/πλοήγησης/βελτιστοποίησης.

 

Μόλις πατήσετε το κουμπί "Go", θα λάβετε καθοδήγηση που περιλαμβάνει τα εξής:

 

- Πλοήγηση στροφή προς στροφή

- Όρια ταχύτητας

- Τρέχουσα ταχύτητα

- ειδοποιήσεις για κάμερες ταχύτητας (προαιρετικά)

- Κυκλοφορία σε πραγματικό χρόνο

- Φωνητικές ενδείξεις (προαιρετικά)

- Γραπτές οδηγίες

 

Δημιουργία σύνδεσης με την οθόνη Mirror Screen

Για να εμφανίσετε το e-ROUTES στην οθόνη αφής του οχήματός σας, πρέπει να συνδέσετε το smartphone σας μέσω Mirror Screen (Android Auto ή CarPlay).

Μπορείτε πρώτα να σχεδιάσετε το ταξίδι σας στο smartphone σας και στη συνέχεια να δημιουργήσετε την κατοπτρική σύνδεση ή μπορείτε πρώτα να δημιουργήσετε την κατοπτρική σύνδεση και στη συνέχεια να σχεδιάσετε το ταξίδι στην οθόνη αφής του οχήματός σας.

Και για τις δύο επιλογές, μόλις δημιουργηθεί η σύνδεση Android Auto/CarPlay, πρέπει να επιλέξετε e-ROUTES στην οθόνη αφής. το e-ROUTES θα ανοίξει και θα μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε αυτό μέσω της οθόνης αφής.

 

 

8. Έχω προβλήματα με το e-ROUTES. Τι μπορώ να κάνω;

 

Αν αντιμετωπίζετε προβλήματα με την εφαρμογή, βεβαιωθείτε ότι:

-Είστε συνδρομητής σε συμβόλαιο που περιλαμβάνει το e-ROUTES

-Το smartphone σας είναι συμβατό με το e-ROUTES (βλ. σημείο 3)

-Ολοκληρώσατε τη διαδικασία σύνδεσης στην εφαρμογή MyOpel (βλ. σημείο 5)

-Το όχημά σας βρίσκεται σε περιοχή με καλή κάλυψη 3G/4G

-Η ιδιωτική λειτουργία του οχήματός σας είναι απενεργοποιημένη

-Η εφαρμογή e-ROUTES είναι ενημερωμένη

-Αφήνετε στην εφαρμογή αρκετό χρόνο για να φορτώσει νέα δεδομένα (μπορεί να χρειαστεί έως και 1 λεπτό για να ανανεώσει τα δεδομένα του smartphone με, για παράδειγμα, την τελευταία στάθμη της μπαταρίας).

-Έχετε ρυθμίσει σωστά τον καθρέφτη (αν έχετε προβλήματα με τον καθρέφτη, επισκεφθείτε τις Συχνές ερωτήσεις για τον καθρέφτη οθόνης).

Εάν πληροίτε αυτές τις προϋποθέσεις και εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών.

 

9. Θέλω να διαγραφώ από το e-ROUTES. Πώς μπορώ να το κάνω;

 

Ακύρωση εντός 14 ημερών από τη συνδρομή

Μόλις εγγραφείτε σε μια σύμβαση συνδεδεμένων υπηρεσιών, έχετε 14 ημέρες για να την ακυρώσετε. Εάν έχετε προβεί σε πληρωμή, θα σας επιστραφεί το ποσό.

Τερματισμός μετά από 14 ημέρες από τη συνδρομή

Εάν έχουν περάσει περισσότερες από 14 ημέρες από τη στιγμή της εγγραφής σας, μπορείτε να προχωρήσετε σε καταγγελία της σύμβασής σας. Εάν πραγματοποιήσατε πληρωμή, δεν θα σας επιστραφεί το ποσό.

Διαδικασία τόσο για την ακύρωση όσο και για την καταγγελία

Για συμβάσεις που περιλαμβάνουν πλοήγηση, πρέπει να επικοινωνήσετε με την Εξυπηρέτηση Πελατών.

Για συμβόλαια που δεν περιλαμβάνουν πλοήγηση:

Εάν η σύμβαση είναι ενεργή, μπορείτε να τερματίσετε τη σύμβαση μόνοι σας στο SAMS (ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΣΤΟ SAMS):

1.           Συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας MyOpel.

2.           Στην επάνω δεξιά γωνία, κάντε κλικ στο MY ACCOUNT (Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΜΟΥ).

3.Πηγαίνετε στην ενότητα Η ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΟΥ. Για κάθε σύμβαση, υπάρχει ένα έγγραφο Όροι και Προϋποθέσεις και ένα κουμπί ΑΚΥΡΩΣΗΣ. Για να τερματίσετε τη σύμβασή σας, πατήστε το κουμπί ΑΚΥΡΩΣΗ.

Εάν δεν ενεργοποιήσατε ποτέ τη σύμβασή σας ή δεν μπορείτε να βρείτε το κουμπί ΑΚΥΡΩΣΗ, επικοινωνήστε με την Εξυπηρέτηση Πελατών.

Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την ακύρωση/καταγγελία, συμβουλευτείτε το προαναφερθέν έγγραφο Όροι και Προϋποθέσεις για κάθε σύμβαση.

Τιμές

1. Πως συνδέομαι με το OpelConnect?      

Το OpelConnect διατίθεται στάνταρ με τις ηλεκτρικές εκδόσεις των μοντέλων που διαθέτουν στάνταρ σύστημα πλοήγησης ή προαιρετικά με τις υπόλοιπες (μη ηλεκτρικές) εκδόσεις. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στον τιμοκατάλογο ή στον διαμορφωτή οχήματος

 

2. Υπάρχει κάποια χρέωση για τις υπηρεσίες του OpelConnect ?  

Με το OpelConnect μπορείτε να έχετε υπηρεσίες που διαρκούν 10 έτη καθώς επίσης και τη δυνατότητα να αγοράσετε υπηρεσίες ανάλογα με τις επιθυμίες σας και τη διαθεσιμότητα. Υπηρεσίες οι οποίες διατίθενται, προς το παρόν, στάνταρ, χωρίς επιπλέον χρέωση είναι για παράδειγμα οι e-call, b-call (για τον πρώτο χρόνο). Υπάρχουν υπηρεσίες, που διατίθενται με επιπλέον χρέωση – ορισμένες δεν είναι ακόμα διαθέσιμες στην ελληνική αγορά.

 

3. Πώς μπορώ να αγοράσω κάποια υπηρεσία?     

Μπορείτε να αγοράσετε υπηρεσίες από το  OpelConnect Store. Συνδεθείτε με το όνομα και το password, με τα οποία έχετε εγγραφεί. Σε περίπτωση που δεν έχετε εγγραφεί προσθέστε το όχημά σας στο προφίλ σας εισάγοντας τον αριθμό πλαισίου. Θα βρείτε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για το αυτοκίνητό σας, οπότε μπορείτε να αποφασίσετε να προχωρήσετε σε αγορά υπηρεσίας online. Όταν αποφασίσετε να προχωρήσετε σε αγορά υπηρεσίας, θα σας ζητηθούν λεπτομέρειες σχετικές με την πιστωτική σας κάρτα, ώστε να προχωρήσετε σε πληρωμή. Με την ολοκλήρωση της αγοράς η υπηρεσία θα εμφανίζεται στο προφίλ σας.

Προσωπικά Δεδομένα

1. Σε ποιους γνωστοποιούνται τα προσωπικά μου δεδομένα του OpelConnect και για ποιο σκοπό?

Το OpelConnect αποκαλύπτει τα προσωπικά σας δεδομένα σε παραλήπτες και για τους σκοπούς που αναφέρονται στην Πολιτική Προσωπικών Δεδομένων https://connect.opel.gr/node/17

 

2. Το όχημά μου αποστέλλει τα δεδομένα τοποθεσίας μου?          

Η τοποθεσία σας είναι απαραίτητη για να σας παρέχονται οι υπηρεσίες. Με τη διαμόρφωση των προσωπικών σας δεδομένων μπορείτε να κρύψετε την τοποθεσία σας οποιαδήποτε στιγμή ή να αποκρύψετε την υποβολή των δεδομένων (εκτός της περίπτωσης της υπηρεσίας e-Call). Σε περίπτωση που θελήσετε μπορείτε να προσαρμόσετε τα προσωπικά σας δεδομένα πάλι, έτσι ώστε να αποκαλύψετε την τοποθεσία σας για τις υπηρεσίες του OpelConnect. Μόνο σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης η απόκρυψη των δεδομένων της τοποθεσίας σας θα παρακαμφθεί, έτσι ώστε να σας παρέχουμε πλήρη προστασία.

 

 

3. Ποια είναι τα προσωπικά δεδομένα που συλλέγονται?

Για την εγγραφή σας απαραίτητα δεδομένα είναι το ονοματεπώνυμο και το e-mail σας. Εσείς πρέπει να ορίσετε ένα password. Για την ενεργοποίηση των υπηρεσιών θα πρέπει να εισάγετε τον αριθμό πλαισίου του οχήματός σας. Σε περίπτωση που ο Διανομέας πραγματοποιεί την προ-εγγραφή, για λογαριασμό σας, θα χρειαστεί επιπλέον την διεύθυνση και τον αριθμό τηλεφώνου σας.

 

4. Μπορώ να αποφασίσω ποια προσωπικά δεδομένα συλλέγονται?        


Το ονοματεπώνυμο, το e-mail, το password και ο αριθμός πλαισίου είναι απαραίτητα προκειμένου να εγγραφείτε και να ενεργοποιήσετε τις υπηρεσίες.  Για τις υπηρεσίες e-Call και b-Call δεν απαιτείται λογαριασμός, καθώς είναι διαθέσιμες αμέσως μόλις υπογράψετε τους όρους και τις προϋποθέσεις με την αγορά του οχήματός σας.

 

 

5. Πως μπορώ να αλλάξω τα προσωπικά μου δεδομένα?

Όταν το όχημά σας δεν είναι εξοπλισμένο με σύστημα πλοήγησης, μπορείτε να αλλάξετε τα προσωπικά σας δεδομένα πιέζοντας ταυτόχρονα για λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο το μαύρο κουμπί με την ένδειξη service και το κουμπί με την ένδειξη SOS. Για την πλειοψηφία των οχημάτων που διαθέτουν σύστημα πλοήγησης, τα προσωπικά δεδομένα αλλάζουν από τις ρυθμίσεις του μενού. Εξαίρεση αποτελούν τα Crossland X και Grandland X με κινητήρες εσωτερικής καύσης, τα οποία δεν διαθέτουν ενεργοποιημένο Live Navigation.  Στα οχήματα αυτά τα προσωπικά δεδομένα δεν αλλάζουν από τις ρυθμίσεις του μενού, αλλά από την ταυτόχρονη πίεση του μαύρου κουμπιού με την ένδειξη service και του κουμπιού με την ένδειξη SOS.