Skip To Content
Κύκλος Οδήγησης WLTP
Προκειμένου να μετρηθεί η κατανάλωση καυσίμου ενός αυτοκινήτου και κατά πόσο αυτή συμμορφώνεται με τα αυστηρά όρια εκπομπών ρύπων, όλα τα καινούργια αυτοκίνητα υποβάλλονται σε μια τυποποιημένη διαδικασία δοκιμής. Από την 1η Σεπτεμβρίου 2017, ο νέος κύκλος οδήγησης WLTP “Worldwide Harmonised Light-Duty Vehicle Test Procedure” (WLTP) εφαρμόζεται σε ολόκληρη την ΕΕ για τα νέα επιβατικά αυτοκίνητα. Διαδέχτηκε τον κύκλο NEDC "New European Driving Cycle", ο οποίος χρησιμοποιείται από το 1992. Από την 1η Σεπτεμβρίου 2018, η δημοσίευση των τιμών που προκύπτουν από τον νέο κύκλο οδήγησης είναι υποχρεωτική για όλους τους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Σε αυτή τη σελίδα θα βρείτε τις πιο σημαντικές πληροφορίες σχετικά με το WLTP και το πώς διαφέρει από το NEDC, καθώς και πληροφορίες σχετικά με το πρότυπο EURO 6d-TEMP και τον τρόπο με τον οποίο σχετίζεται με τη Real Driving Emissions Prodecure (RDE). 
Περισσότερα

WLTP και nedc

WLTP NEDC
        Aρχική θερμoκρασία 14°C 20-30°C
Διάρκεια κύκλoυ δoκιμής 30 λεπτά
20 λεπτά
Χρόvoς στάσης (%) 13% 25%
Mήκoς κύκλoυ δoκιμής ca. 23 km
ca. 11 km
Tαχύτητα Mέση: 46.6 km/h
Mέγιστη: 131 km/h
Mέση: 34 km/h
Mέγιστη: 121 km/h
Ισχύς oδήγησης

Mέση: 7 kW

Mέγιστη: 47 kW

Mέση: 4 kW
Mέγιστη: 34 kW
Επίδραση προαιρετικού εξοπλισμού,  aίr-condition και αvτίσταση κύλισης O πρoαιρετικός εξoπλισμός λαμβάνεται υπόψη για τo βάρoς, την αερoδυναμική και την αντίσταση κύλισης. Όχι το air-condition. Λαμβάνεται υπόψη μόνο η αντίσταση κύλισης.

WLTP: πιο ρεαλιστικες τιμες καταναλωσης

Σε σχέση με το ισχύον πρότυπο NEDC, ο νέος κύκλος οδήγησης WLTP λαμβάνει υπ' όψιν συνθήκες που είναι πιο κοντά στην καθημερινή ζωή. Σας επιτρέπει να αξιολογείτε καλύτερα την ημερήσια κατανάλωση.

 

Η "Παγκόσμια Εναρμονισμένη Διαδικασία Δοκιμών Ελαφρών Οχημάτων" WLTP τέθηκε σε ισχύ την 1η Σεπτεμβρίου 2017, για όλα τα νέα μοντέλα. 12 μήνες μετά, έγινε υποχρεωτική για όλα τα επιβατικά οχήματα, αντικαθιστώντας τον "Νέο Ευρωπαϊκό Κύκλο Οδήγησης" NEDC. Το πρότυπο WLTP εισήχθη με στόχο την παροχή πιο ρεαλιστικών δεδομένων κατανάλωσης και τη δημιουργία ενός νέου επιπέδου διαφάνειας.

 

Πλέον λαμβάνονται υπ' όψιν τα εξής: 

  • Πιο ρεαλιστικές δυναμικές συνθήκες οδήγησης και εξωτερικές θερμοκρασίες
  • Μεγαλύτερες αποστάσεις στις δοκιμές
  • Υψηλότερη μέση και μέγιστη ταχύτητα
  • Μικρότερες στάσεις
  • Περισσότερα φρεναρίσματα και επιταχύνσεις

 

Η επίδραση του προαιρετικού εξοπλισμού παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στο WLTP. Μπορείτε να βρείτε τις τιμές WLTP για το μοντέλο Opel της επιλογής σας στον Διαμορφωτή.

Τι ειναι ο κυκλος οδηγησης WLTP

Τι ειναι ο κυκλος οδηγησης WLTP;

Ο κύκλος οδήγησης WLTP αποτελείται από διάφορες φάσεις, οι οποίες βασίζονται σε προφίλ καθημερινής οδήγησης οδηγών από όλο τον κόσμο. Σε σύγκριση με το NEDC, είναι πιο δυναμικός, έχει λιγότερες στάσεις και μεγαλύτερη διάρκεια στις υψηλές ταχύτητες, ώστε να αντιπροσωπεύει σωστότερα τις σημερινές οδηγικές συνθήκες.

 

Κάθε συνδυασμός κινητήρα/κιβωτίου ταχυτήτων ενός μοντέλου δοκιμάζεται με τον πιο οικονομικό, καθώς και με τον πιο ενεργοβόρο εξοπλισμό. Η εισαγωγή του κύκλου οδήγησης WLTP έχει ως αποτέλεσμα τη δημοσίευση αυξημένων τιμών κατανάλωσης και εκπομπών CO2, ωστόσο οι τιμές αυτές είναι πιο κοντά στις πραγματικές.

Περισσότερα Εμφάνιση Λιγότερων

Euro 6 και rde

ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΔΟΚΙΜΗΣ WLTP RDE
Θερμοκρασία 14°C - 23°C

3°C - 30°C

μέτριες συνθήκες δοκιμής

Βάρος
Άδειο όχημα + οδηγός
+ 15% επιπλέον φορτίο
Έως 90% επιπλέον φορτίο
Διάρκεια 30 λεπτά
90 - 120 λεπτά
Διαδρομή Προκαθορισμένη διαδρομή Οποιαδήποτε διαδρομή (πόλη, εξοχή, αυτοκινητόδρομος) μέσα στα πλαίσια των συνθηκών δοκιμής

Το τεστ της πραγματικοτητας

Βάσει των νέων προτύπων εκπομπών ρύπων, ξεκινώντας από το Euro 6d-TEMP, στο μέλλον θα πρέπει οι δημοσιευμένες τιμές εκπομπών ενός αυτοκινήτου να επιβεβαιώνονται υπό αυστηρότερες συνθήκες δοκιμών. Αυτό σημαίνει ότι τα όρια για τις τιμές οξειδίων του αζώτου (ΝΟx) και τις εκπομπές σωματιδίων θα πρέπει, όχι μόνο να τηρούνται κάτω από τις εργαστηριακές συνθήκες δοκιμής του WLTP, αλλά και να επαληθεύονται με καθημερινές δοκιμές.

 

Για αυτό, η διαδικασία δοκιμής RDE "Real Driving Emissions" δεν προϋποθέτει έναν σταθερό οδηγικό κύκλο. Η απόσταση, η επιτάχυνση, η εξωτερική θερμοκρασία, ο άνεμος και οι κυκλοφοριακές συνθήκες μπορούν να προσαρμοστούν ελεύθερα, μέσα στα συγκεκριμένα πλαίσια.