Covid-19 Συχνές Ερωτήσεις

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΟΙΧΤΑ! ΑΣΦΑΛΩΣ!

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε το μεγαλύτερο μέρος των εκθέσεων πωλήσεων αυτοκινήτων και των συνεργείων του Επίσημου Δικτύου Διανομέων & Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών Opel είναι ανοιχτά και συνεχίζει να λειτουργεί κανονικά, εφαρμόζοντας αυστηρά πρωτόκολλα ασφάλειας & προστασίας της υγείας των εργαζομένων και των επισκεπτών-πελατών μας, όπως υπαγορεύονται πανευρωπαϊκά από την Opel.   

 

Ενδεχομένως σε ορισμένα σημεία ο αριθμός των εργαζομένων να μην είναι ο μέγιστος δυνατός ή/και τα ωράρια εργασίας να μην ακολουθούνται σε πλήρη βαθμό, οπότε παρακαλούμε, πριν την οποιαδήποτε φυσική επίσκεψη στις εγκαταστάσεις Opel, να επισκέπτεστε το σύνδεσμο  Εντοπισμός Συνεργάτη προκειμένου να εντοπίζετε μέλη του επίσημου δικτύου μας και να έρχεστε πρώτα σε επικοινωνία μαζί τους.

 

Φυσικά εξακολουθούμε να παραμένουμε ‘in business’ και μέσα από τις online υπηρεσίες μας, όπως π.χ. κλείσιμο ραντεβού για σέρβις, στο opel.gr καθώς και τις ιστοσελίδες των μελών του επίσημου δικτύου μας.Επιπλέον μπορείτε να επισκέπτεστε το σύνδεσμο ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ώστε να αναζητήσετε online το αυτοκίνητο της επιλογής σας και να λάβετε μια προσφορά για αυτό. 


Επικοινωνία: τηλεφωνικά στο 211-2111543, Δευτέρα - Παρασκευή: 09:00 - 17:00 ή μέσω email στη διεύθυνση:  customer.care.gr@opel.com

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.

Επιτρέπεται στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία να υποδέχονται τους πελάτες τους στο συνεργείο;

Ναι επιτρέπεται αλλά προκειμένου να διασφαλίσουμε την υγεία πελατών και εργαζομένων έχουμε ήδη λάβει δραστικά μέτρα. Κατά συνέπεια, σε ορισμένα σημεία ο αριθμός των εργαζομένων να μην είναι ο μέγιστος δυνατός ή/και τα ωράρια εργασίας να μην ακολουθούνται σε πλήρη βαθμό, οπότε παρακαλούμε, πριν την οποιαδήποτε φυσική επίσκεψη στις εγκαταστάσεις Opel, να επισκέπτεστε το σύνδεσμο Εντοπισμός Συνεργάτη προκειμένου να εντοπίζετε μέλη του επίσημου δικτύου μας και να έρχεστε πρώτα σε επικοινωνία μαζί τους.

Έχω μια μη επείγουσα ενέργεια που πρέπει να γίνει στο όχημά μου, πώς μπορώ να αλλάξω το ραντεβού μου διαδικτυακά;

Μπορείτε, καλώντας  απευθείας το συνεργείο σας ή την Εξυπηρέτηση Πελατών της Opel στο τηλέφωνο 211-2111543, Δευτέρα - Παρασκευή: 08:30 - 17:00 ή μέσω email στη διεύθυνση: customer.care.gr@opel.com.

Είναι όλα τα συνεργεία ανοιχτά για όλους τους πελάτες;

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσουμε ότι το μεγαλύτερο μέρος των εκθέσεων πωλήσεων αυτοκινήτων και των συνεργείων του Επίσημου Δικτύου Διανομέων & Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών Opel είναι ανοιχτά και λειτουργεί εφαρμόζοντας αυστηρά πρωτόκολλα ασφάλειας & προστασίας της υγείας των εργαζομένων και των επισκεπτών-πελατών μας, όπως υπαγορεύονται πανευρωπαϊκά από την Opel.

 

Ενδεχομένως σε ορισμένα σημεία ο αριθμός των εργαζομένων να μην είναι ο μέγιστος δυνατός ή/και τα ωράρια εργασίας να μην ακολουθούνται σε πλήρη βαθμό ακόμη, οπότε παρακαλούμε, πριν την οποιαδήποτε φυσική επίσκεψη στις εγκαταστάσεις Opel, να επισκέπτεστε το σύνδεσμο  Εντοπισμός Συνεργάτη  προκειμένου να εντοπίζετε μέλη του επίσημου δικτύου μας και να έρχεστε πρώτα σε επικοινωνία μαζί τους.

Το αυτοκίνητό μου είναι μέρος μιας ανάκλησης. Πρέπει να πάω στο συνεργείο μου;

Ναι. Η ασφάλειά σας είναι η προτεραιότητά μας.

Η οδική βοήθεια εξακολουθεί να λειτουργεί;

Ναι, διατηρούμε την υπηρεσία Opel Assistance σε λειτουργία. Θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο (+30) 2109462041. Η Opel Assistance θα οργανώσει την ρυμούλκηση του οχήματος σας στο πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο συνεργείο ή στην οικία του πελάτη (υπό την προϋπόθεση ότι η οικία του πελάτη βρίσκεται στον ίδιο νομό με το σημείο του περιστατικού). Η Opel Assistance θα οργανώσει την επιστροφή του πελάτη στην οικία του.